کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

اجراي 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان فارسان

29 آبان 1396 ساعت 13:17

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: 30 عنوان برنامه در هفته بسيج در اين شهرستان اجرا مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ حميد يزداني در گفتوگو با خبرنگار پيرغار اظهار کرد: حادثه تلخ و غمباري که در غرب کشور عزيزمان اتفاق افتاد براي همه سخت و دل‌خراش بود که اين شهرستان توانسته است با همکاري پايگاه‌هاي بسيج کمک‌هاي مردمي را جمع‌آوري و به اين منطقه ارسال کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان با اشاره به برنامه‌هاي هفته بسيج در فارسان عنوان کرد: در آغاز هفته بسيج در روز 29 آبان، شعار اصلي سپاه بسيج مظهر مردم‌سالاري ديني است که بايد همه مردم و جوانان مقتدرانه برنامه‌هاي طرح‌شده توسط بسيج و رسانه را به نحو مطلوب عمل کنند.

وي با اشاره به دستور فرمانده سپاه استان تصريح کرد: مسجد بايد از برنامه‌هاي اصلي سپاه باشد و همچنين نمايش اقتدار مردمي، توجه و تنوع در توصيه‌هاي بسيج بايد جذابيت خاصي داشته باشد.

يزداني درباره انديشه و آرمان‌هاي امام خميني (ره) خاطرنشان کرد: تشکيل بسيج مستضعفين يکي از مأموريت‌ها و وظايف سپرده‌شده پاسداري از انقلاب اسلامي است و در همه عرصه‌ها بايد حضور به‌موقع نيروهاي مسلح و فرماندهان و نيروهاي سپاه و بسيج باشد.

اين مقام مسئول بيان کرد: بيش از 30 برنامه در شهرستان فارسان در آغاز هفته بسيج اعم ازديدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک، غبارروبي مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا، يادواره‌هاي شهدا فرهنگي و آبروي محله، مسابقات ورزشي، ميقات و صالحات، تجليل از بسيجيان نمونه، ديدار با خانواده شهدا و اعزام دانش‌آموزان بسيجي به مناطق عملياتي جنوب غرب کشور در هفته بسيج خواهيم داشت.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 37189

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37189/اجراي-30-عنوان-برنامه-مناسبت-هفته-بسيج-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir