کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اظهارکرد:

کمبود نیروی دامپزشکی معضل اساسی در عرصه خدمت رسانی

3 مهر 1396 ساعت 8:58

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری بیکاری در این حرفه و عدم اشتغال دانشجویان حرفه دامپزشکی را از یک جهت و از سوی دیگر کمبود نیروی دامپزشکی را از مهمترین مسایل پیش روی افراد جویای کار در این حرفه بر شمرد.


دکتر عبدالمحمد نجاتی مدیرکل دامپزشکی چهارمحال وبختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و تسلیت ایام محرم اذعان داشت: در ۸ سال دفاع مقدس شهداء، جانبازان و سربازان این دوران با در کف گذاشتن جان خود از کیش ما دفاع کردند تا ما بتوانیم هم اکنون با خیال راحت به علم اندوزی و خدمت به مردم بپردازیم و زیر بار ظلم و زور نباشیم.

 وی اظهار داشت: در هفته دامپزشکی باید از خانواده معظم شهداء ایثارگران دامپزشکی دیدار کنیم و آن ها را تکریم نماییم.

نجاتی گفت: ما باید برای هفته دامپزشکی هدف داشته باشیم و آن چیزی نیست جز اینکه حرفه دامپزشکی را به جامعه بشناسانیم و در صورتی که مردم و مسئولین از خدمات دامپزشکی مطلع باشند بهتر می توانند در حل کردن مسایل و مشکلات جلوراه دامپزشکی به ما کمک کنند و بیماری ها را راحت تر می توانیم کنترل نماییم.

وی بیکاری در این حرفه و عدم اشتغال دانشجویان حرفه دامپزشکی را از یک جهت و از سوی دیگر کمبود نیروی دامپزشکی را از مهمترین مسایل پیش روی افراد جویای کار در این حرفه بر شمرد.

دکتر نجاتی نقش اطلاع رسانی و آموزش را بسیار مهم برشمرد و گفت: با همکاری بین بخشی خصوصا با کارکنان نیروی نیروی انتظامی می توان تردد دام و فراورده های دامی را به راحتی کنترل کرد.


این مقام مسئول گفت: دامپزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی در بحث سلامت مانند دوبال عمل می کنند و باید با همکاری همدیگر مسایل و مشکلات بخش سلامت را مرتفع سازند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36379

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36379/کمبود-نیروی-دامپزشکی-معضل-اساسی-عرصه-خدمت-رسانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir