کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول حوزه نمايندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان:

حماسه نهم دي ماه روز بصيرت و غيرت ديني است

8 دی 1395 ساعت 12:56

مسئول حوزه نمايندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: حماسه نهم دي ماه روز بصيرت و غيرت ديني وروز برائت از منافقين است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرارسيدن حماسه عظيم نهم ديماه، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا علوي اظهار کرد: 9 دي ماه نمايش پايبندي ملت به انقلاب و اسلام و نظام جمهوري اسلامي است و اين روز را مي توان روز ملي خروش ملت عليه فتنه گراني دانست که با فريب افکار عمومي و "مظلوم نمايي" ارکان و ارزش هاي نظام اسلامي را هدف قرار داده بودند.

وي تصريح کرد: ضربه محکم ملت بر پيکره ناکام فتنه گران در حماسه ميليوني روز "برائت از منافقين" آنقدر سهمگين بود که سران داخل و خارج فتنه دستپاچه به ميدان آمدند تا به نحوي از شدت آن بکاهند و تا آنجا که ممکن است جلوي ضرر را بگيرند و به همين خاطر بود که همزمان با انتشار اخبار برگزاري اين تجمع، فتنه گران که پيش بيني اين حرکت عظيم را مي کردند جنگ رواني جديدي را در قالب تاکتيک هاي متنوع آغاز کردند.

حجت الاسلام علوي گفت: بدون شک اگر درايت و بصيرت رهبر معظّم انقلاب و همراهي و هوشياري و بصيرت مردم نبود، آتش فتنه به اين زودي‌ ها خاموش نمي ‌شد.

وي  در ادامه بيان کرد: وقايع 88 داراي نکات و عبرت هاي فراواني است که ما بايد به آنها توجه کرده و از آنها درس بگيريم ازجمله اينکه برخي خواص در فتنه 88 سکوت کردند و همين سکوت زمينه سقوط آنان را فراهم نمود.

وي اظهار داشت: ما به عينه ديديم که مردم بهتر از خواص عمل کردند در دوران ائمه نيز به همين ترتيب بود زيرا مردم به دنبال ماديات نبوده اند اما مسئولان به دنبال جاه و مقام بوده اند، ريشه همه مشکلات دنيا گرايي است و اگر دنيا گرايي بر جامعه حاکم گردد نصرت الهي از بين خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: با زنده نگه داشتن 9 دي، مي توان کارگاهي از روشنگري براي نسل هاي فعلي و آينده انقلاب ايجاد کرد و مي توان با بهره گيري از آنها در جهت مقابله با فتنه هاي احتمالي آينده از بروز اينچنين فتنه هايي جلوگيري کنيم.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 32409

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32409/حماسه-نهم-دي-ماه-روز-بصيرت-غيرت-ديني

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir