کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه بار ديگر جهادی بزرگي را رقم زد

22 بهمن 1395 ساعت 15:56

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه جهاد بزرگي را شکل داد که بي شک همه مردم در اين زمينه احاس مسئوليت کرده و در راهپيمايي شرکت داشته اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: حضور حماسي مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه مشت محکمي بر دهان آمريکا و دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران بود.

وي تصريح کرد: امروز در سراسر ميهن اسلامي ايران مردم با حضور با شکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه به همه جهانيان ثابت کرده اند که هيچ گاه پشت نظام و رهبر خود را خالي نخواهند کرد.

حجت السلام نکونام تصريح کرد: ولايتمداري، مقاومت، عزتمندي و عزت بخشي به جامعه ايماني، توکل بر خدا، نگاه به نصرت هاي الهي، نرمش قهرمانانه و ايثار و شهادت از مهمترين گفتمان هاي حاکم بر انقلاب اسلامي است.

وي ادامه داد: تکليف مداري، بصيرت و هوشياري، دشمن شناسي، تلاش براي اعتلا و اقتدار نظام اسلامي، انقلابي گري و دين مداري با رويکرد عملي از ديگر گفتمان هاي حاکم بر نظام است که بايد در راستاي تقويت و تداوم اين گفتمان ها از هيچ تلاشي دريغ نکرد.

نکونام با بيان اينکه گفتمان ولايت، محور و مبناي همه برنامه هاي کشور است، تصريح کرد: سلايق مختلف محترم و ارزشمند هستند اما آنچه بايد بر همه ارکان نظام جاري و ساري باشد، گفتمان ولايت است.

امام جمعه شهرکرد، اقتصاد مقاومتي را از ديگر گفتمان هاي حاکم بر انقلاب اسلامي دانست و افزود: بايه به مقوله مهم اقتصاد مقاومتي بيش از پيش توجه شود چرا که اگر مسئولان تلاش خود را بر آن معطوف کرده بودند اکنون شاهد رشد بيشتري در کشور بوديم.

نکونام با اشاره به انتخابات سال آينده، بر تقويت وحدت و همدلي در کشور تاکيد کرد و گفت: مراقب باشيم در سايه مسائل انتخاباتي وحدت لازم در کشور مخدوش نشود و پايبندي خود به ارزش ها را حفظ کنيم.

نکونام در ادامه با تسليت ايام فاطميه و تاکيد بر الگوگيري از سبک زندگي حضرت زهرا(س) تصريح کرد: محتواي انقلاب اسلامي ايران منش و سبک زندگي حضرت زهرا (س) است و بايد کوشيد تا در همه امور خود را مقيد به اين سبک زندگي کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 33219

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33219/حضور-مردم-راهپيمايي-22-بهمن-ماه-بار-ديگر-جهادی-بزرگي-رقم-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir