کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رعایت عفت سیاسی، اخلاقی و خانوادگی بر همگان واجب است/ همه مردان و زنان در بحث حجاب و عفاف مسئول هستند

21 تير 1396 ساعت 21:08

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جامعه ای رستگار است که سر سفره عفت بنشیند یادآورد شد: افراد باید عفت سیاسی، اخلاقی، خانوادگی داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در تجمع بزرگ صیانت از حریم خانواده در شهرکرد اظهار کرد: حق و انتظار این است که شما مومنین از ارزش های والای دین دفاع کنید.

وی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: پیامبر زنان جامعه و زنان خانه را به حفظ حجاب امر کرده است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه حجاب یک طرفه نبوده و تنها مختص زنان نیست اذعان داشت: مردان و زنان باید حجاب چشم و ظاهر داشته باشند مردان و زنان با رعایت حجاب و عفاف مدافع وجود پیامبر می‌شوند.

نمایده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اصل مسئله حجاب یک امر مقدس بوده و دستور مهم اسلام، دین و قرآن است.

وی با بیان اینکه مردان و زنان نباید لباس تحریک کننده بپوشند عنوان کرد: ما نباید فقط از بانوان مطالبه کنیم مردان نیز باید در امر حجاب و عفت رعایت‌های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام نکونام وظیفه بانوان در امر حجاب را سنگین‌تر عنوان کرد و بیان داشت: بانوان جایگاه رفیع‌تری دارند پس باید صیانت و حفظ شوند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آن هایی که راه کج می روند کج هم می برند اذعان داشت: کسانی که جامعه رو منحرف می کنند بوی بهشت نمی دهند.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه جامعه ای رستگار است که سر سفره عفت بنشیند یادآورد شد: افراد باید عفت سیاسی، اخلاقی، خانوادگی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب قربانی زیاد داده چون سلامت جامعه نیازمند حیاء و حجاب است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35370

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35370/رعایت-عفت-سیاسی-اخلاقی-خانوادگی-همگان-واجب-همه-مردان-زنان-بحث-حجاب-عفاف-مسئول-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir