کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیج به دنبال تامین منافع هیچ حزب و گروهی نیست/ اجراي بيش از 50 عنوان برنامه ویژه زنان در شهرکرد

2 آذر 1393 ساعت 10:47

مدیر بسیج خواهران ناحیه شهرکرد گفت: دوري از هرگونه غفلت و وارد نشدن به جريان هاي جناحي و حزبي و دفاع همه جانبه از نظام شکوهمند انقلاب اسلامي رسالت خطير بسيجيان است.


به گزارش جهان بین نیوز، مدير بسيج خواهران ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص نقش و جايگاه بسيج در کشور گفت: جايگاه بسيج در کشور بي بديل و غير قابل انکار است، بسيج در تمام مسائل اعتقادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي و زير بنايي کشور مي تواند نقش آفرين باشد بدون اينکه به هيچ جناح سياسي و حزبي وابسته باشد.

راضيه تاجي اظهار داشت: بسيج يادگار حضرت امام(ره) است و هر کجا که وارد شود ثمره مبارک آن حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن است و کشور را در برابر آفت ها و فتنه ها بيمه مي کند و انقلاب را با رهنمودهاي مقام معظم رهبري به سرمنزل سعادت مي رساند.

تاجي افزود: بسيج يک تفکر و يک جريان است و هرگز به نفع شخص يا حزب و گروهي نمي انديشد بلکه به مصلحت انقلاب؛ ارزشها و حفظ دين مبين اسلام مي انديشد.

وي در خصوص وظيفه و رسالت بسيجيان تصريح کرد: گوش به فرمان ولايت بودن و در تمام عرصه ها احساس تکليف کردن و دوري از هرگونه غفلت و وارد نشدن به جريان هاي جناحي و حزبي و دفاع همه جانبه از نظام شکوهمند انقلاب اسلامي رسالت خطير بسيجيان است.

تاجي بيان داشت: با توجه به اينکه زنان نيمي از جمعيت کشور را تشکيل مي دهند مي توان گفت نقش موثري در فعاليتهاي جامعه از جمله بسيج ايفا مي کنند.

وي اظهار داشت: بسيج به مثابه يک خانواده بزرگ است که مرز و جغرافياي آن فراتر از کشور است لذا يک زن بسيجي به حفظ و توسعه خانواده خود فکر مي کند چرا که يک خانواده خوب و موفق مي تواند جامعه خوب و موفقي را بسازد و به عنوان يک الگو در سطح جهاني مطرح شود.

مدير بسيج خواهران ناحيه مقاومت شهرستان شهرکرد گفت: امروزه تخريب بنيان خانواده ها از اهداف دشمن در قالب جنگ نرم و حربه هاي شبکه هاي ماهواره اي است که حفظ تحکيم خانواده توسط زنان بسيجي امري ضروري است.

تاجي با اشاره به نقش فعال و پوياي زنان در فعاليتهاي اجتماعي اظهار داشت: بيش از ۵۰ عنوان برنامه هفته بسيج خواهران ناحيه شهرستان شهرکرد در سطح حوزه ها و پايگاههاي مقاومت اجرا مي شود.

وي برگزاري نشست هاي تخصصي تحکيم بنيان خانواده و بصيرت افزايي، کارگاه مهارتي دختران و جلسات مشاوره، برگزاري نمايشگاه با موضوع دجالواره و حجاب و عفاف و دستاوردهاي بسيج، برگزاري مسابقات ورزشي ويژه خواهران، برگزاري برنامه هاي فرهنگي و ادعيه و همايش راهي به سوي زندگي شادتر و تجليل از خواهران نمونه بسيجي را از جمله اين برنامه ها عنوان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19080

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19080/بسیج-دنبال-تامین-منافع-هیچ-حزب-گروهی-نیست-اجراي-بيش-50-عنوان-برنامه-ویژه-زنان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir