کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ياداشت/

9 دي شکوه حماسه و اوج بصيرت

پایگاه خبری سلام لردگان , 9 دی 1396 ساعت 7:56

يادمان نرود ولي رسيد و آقايمان آبرو گرو گذاشت، ما اگر جان گرو نگذاريم کم از خواص بي بصيرت نخواهيم بود...


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي با رهبري حضرت امام (ره) و حمايت‌هاي بي‌دريغ ملت شريف ايران اسلامي برگ زريني است که بر دفتر و ورق تاريخ ماندگار شد. اوج اين حماسه آزادگي مرم از بندهاي جور و ظلم طاغوت بود.

در اثنا بماند توطئه‌هايي که بر اين مردم شريف و انقلاب عزيزمان تحميل کردند و خواستند سد راه حرکت پرخروش ايران انقلابي‌مان شوند و به لطف خدا و هوشياري مردم هميشه در صحنه ناکام ماندند چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم.
 
خداوند منان را براي همه لطف شاکر و سپاسگزاريم اما نبايد فراموش کرد شب تاريک و بيم موج و گردابي چنان حايل هميشه بر سر اين ملت شريف و امتحان پس داده سايه افکند و فتنه‌ها هميشه در کمين و فتنه گرها هميشه مترصد.

در روزگاري نه چندان دور دموکراسي چنان هميشه به اوج خود رسيد و حضور 40 ميليوني مردم فهيم و انقلابي در پاي صندوق هاي راي حماسه اي را آفريد که دنيا متحير ماند از اين‌همه شکوه، ايثار و پايداري، شکوهي که کام ملت و دولت و حکومت را مي رفت چنان شيرين سازد که گويي در آفرينش به مثابه به آن شيريني اي آفريده نشده است.

اما زالوصفتان و دشمنان خارجي و فريب خوردگان و معاندان داخلي که البته اغلب در کسوت خواص در اين نظام نفس مي‌کشيدند پياده نظام نقشه شوم آنان گشتند و قريب به 9 ماه کشور و حکومت را دچار چالشي عظيم ساختند و خسارات البته جبران‌ناپذيري را بر اين کشور و ملت وارد نمودند؛ که جاي آن الآن در اين کلام نمي‌گنجد. اما معادلات دشمنان و حاميان به زعم خودشان تا حدودي خوب پيش رفته بود و توفيقاتي هم بدست آوردند. ولي از يک چيز غافل بودند و آن هم نفس مسيحايي رهبر عزيزمان که جان قابل تقديم يار نمود و آبروي با عزت خويش در کف اخلاص نمود و مدد جست از طبيب طبيبان مولايامان امام عصر(عج).

 آنجا بود که آبروي سيدمان کار دفع صد بلا و فتنه نمود. آنجا بود که خروش عماران بي ادعا کوفه اي ديگر را در نطفه خفه کرد.

آنجا بود که مردمان با بصيرت ما در گرفتن غسل شهادت گوي سبقت را همديگر ربودند.

آنجا بود که مردمان ما آبروي سيد گشتند و جانها فداي ولي خويش کردند و بساط فتنه و فتنه گران را برچيدند.

 آنجا بود که خواص بي بصيرت براي هميشه تاريخ جاماندند و رويش‌هاي عمارگونه متولد گشتند و حجت خدا براي ما مي گردند.

يادمان نرود ولي رسيد و آقايمان آبرو گرو گذاشت ما اگر جان گرو نگذاريم کم از خواص بي بصيرت نخواهيم بود.

شکوه حماسه 9 دي با بصيرت مثال زدني ملت شريف ايران چنان اجري برايمان نزد حق تعالي به جا گذاشته که خدا نکند با بي بصيرت و ناسپاس و ناشکري اين نعمت عزيز و شيرين را به نقمت تبديل نسازيم.

انتهاي پیام1026ج /630ل


کد مطلب: 37800

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/37800/9-دي-شکوه-حماسه-اوج-بصيرت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir