کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سال جاری:

پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان بن

26 اسفند 1394 ساعت 9:59

مديريت بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن بيش از 6 ميليارد و 500 ميليون ريال براي اجراي طرح ها اقتصاد مقاومتي اين شهرستان در سال جاري به متقاضيان پرداخت شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، رضا حيدري مديريت بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان بن اظهار کرد: بيش از ۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال براي اجراي طرح‌ها اقتصادمقاومتي اين شهرستان در سال جاري به متقاضيان پرداخت شده است.

وي پرورش قارچ‌هاي خوراکي، پرورش زنبور عسل، توليد عسل، صنايع تبديلي، و پرورش دام و طيور را از جمله طرح‌هاي اقتصادمقاومتي برشمرد که تسهيلات وِيژه‌اي براي راه‌اندازي و توسعه آنها پرداخت شده است.

حيدري خاطرنشان کرد: در سال جاري چندين طرح اقتصاد مقاومتي، اجرايي و عملياتي شده که با اجراي آنها بيش ۵۲ نفر مشغول به کار و در عرصه توليد شروع به فعاليت کرده‌اند.

حيدري با اشاره به اينکه کار بسيج سازندگي کمک به همه دولت‌ها در همه زمان‌ها بوده است تصريح کرد: فعاليت بسيج سازندگي در راستاي اجرا و عملي کردن نقشه راه مقام معظم رهبري است و بسيج سازندگي پشتوانه فکري و مادي مناسبي براي افراد توانمند و صاحبان فکر اقتصادي است که به دلايل خاصي از عهده هزينه‌هاي اجراي طرح‌های مبتکرانه خود برنمي‌آيند.

انتهاي پيام/۵۲۰ز


کد مطلب: 27810

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27810/پرداخت-بیش-6-میلیارد-ریال-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir