کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان خبرداد

فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک هاي مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه

سایت خبری سلام لردگان , 24 آبان 1396 ساعت 9:52

رئيس جمعيت هلال احمر لردگان گفت: مردم نوعدوست شهرستان لردگان براي کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه مي توانند کمک هاي نقدي و غير نقدي خود را واريز و اهدا کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قربان مرادي،  رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: با توجه به بروز زمين‌لرزه در مناطق غربي کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بي سرپناه شدن تعداد زيادي از هموطنان شده است، جمعيت هلال احمر اين شهرستان در راستاي اهداف و برنامه هاي بشر دوستانه خود، براي حمايت و همدردي با همنوعان و مردم آسيب ديده اين حادثه عظيم و دردناک، نسبت به برگزاري فراخوان جذب کمک هاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي در شهرستان اقدام نمود.

مرادي بيان داشت: در مرحله اول کمک هاي جمعيت هلال احمر لردگان نزديک دو تن مواد غذايي روغن، قند و کنسرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

وي، از همشهريان خواست کمک هاي نقدي و غيرنقدي خود را به غرفه ها و  چادرهاي کمک به زلزله زدگان در محل چهارراه‌هاي سطح شهر و درب ورودي مصلاي لردگان تحويل دهند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در پايان تصريح کرد: ليست اقلام مورد نياز براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل، پتوي سالم و تميز، لوازم گرمايشي، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدني، لوازم بهداشتي و داروهاي ضروري اعلام کرد که شهروندان مي توانند کمک ها را به جمعيت هلال احمر تحويل دهند.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 37107

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37107/فراخوان-هلال-احمر-شهرستان-لردگان-جهت-کمک-هاي-مردم-نوعدوست-زلزله-زدگان-کرمانشاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir