کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حقوق هاي نجومي جلوه پايمال شدن حقوق شهروندي/ دولت رعايت حقوق شهروندي را از خود شروع کند

5 دی 1395 ساعت 10:49

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه حقوق شهروندي خوب است اما باید بدانیم که وعده ها دردي از جوانان و مردم بيچاره دعوا نمي کند، بيان داشت: حقوق شهروندي را بايد با عنوان "فهرستي از اقدامات انجام نشده دولت" نام گذاري کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمن محسن ملک پور امام جمعه شهرستان سامان در گفتگو با سامان ما با بيان اينکه اين روزها به جاي تعيين تکليف حقوق هاي نجومي و برخورد با نورچشمي هاي فسادانگيز از حقوق شهروندي صحبت مي کنند، ابراز داشت: اين ها از آسيب هاي اجتماعي و هزار درد و رنج مردم غافل هستند.

محسن ملک پور با بيان اينکه حقوق شهروندي خوب است اما باید بدانیم که وعده ها دردي از جوانان و مردم بيچاره دعوا نمي کند، بيان داشت: حقوق شهروندي را بايد با عنوان "فهرستي از اقدامات انجام نشده دولت" نام گذاري کرد.

وي با بيان اينکه قرار شد برخي از مشکلاتي از قبيل تحريم ها و مشکلات اقتصادي بر طرف شود اما تاکنون چنین نشده بيان داشت: کاش به پاس احترام به شعور افکار عمومي استنادات و جزئيات آمارها را هم منتشر کنند.

ملک پور با اشاره به اينکه مشکل اصلي مردم کشور در حال حاضر مشکلات اقتصادي است، تصريح کرد: در جامعه جيب مردم خالي و قدرت خريد مردم کم شده و مشکلات اقتصادي، فشار زيادي را بر مردم تحميل مي کند.

وي با تاکيد بر اينکه درحالي که زندگي و معيشت مردم به سختي مي‌گذرد عده‌اي اصرار دارند که مردم باور کنند چرخ کارخانه‌ها مي‌چرخد، افزود: بانک مرکزی تنها مرجع اعلام آمارهاي اقتصادي است اما در حال حاضر آمار مربوط به فعالیت کارخانه ها توسط این بانک اعلام مي شود.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه اين روزها مردم بي صبرانه منتظر تحقق وعده ها و گشايش هاي اقتصادي برجامي هستند، بيان داشت: به جاي پاسخگويي به موضوعات برجام، وعده های محقق نشده، حقوق هاي نجومي و رفع مشکلات مردم جامعه دولتمردان به ياد حقوق شهروندي افتاده اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 32337

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32337/حقوق-هاي-نجومي-جلوه-پايمال-شدن-شهروندي-دولت-رعايت-خود-شروع-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir