کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انقلاب ما را از چنگال استکبار رهایی بخشید/ دشمن بداند ملت ایران هیچگاه از انقلاب خود کوتاه نمی آید

15 شهريور 1397 ساعت 10:04

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خداوند متعال به برکت امام و انقلاب به ما آگاهی داده و ما را از چنگال استکبار رهایی بخشیده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در زمایش محمد رسوالله ۲ اظهار کرد: این رزمایش دو روزه لرزه بر اندام دشمن انداخت و دشمن را مایوس کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در همه جا پرچم حق را بالا نگه داشته است تصریح کرد: هیچ گاه قرار نیست باطل پیروز شود.

حجت السلام نکونام بیان داشت: دشمن هر مقداری هم بخواهد خود را نشان دهد پایه ای ندارد و این حق است که ماندنی و پایدار می ماند.

وی با اذعان بر اینکه این حق است که ماندنی و پایدار است بیان داشت: در طول تاریخ انبیا مورد حق پروردگار بوده اند.

حجت السلام نکونام با اشاره به اینکه خداوند به افراد مومن عزت و آگاهی داده اند بیان داشت: خداوند به من و شما خطاب می کند که شما اسیر دست طاقوت بودید و استکبار فرعونیان بر سر شما بود و من نه تنها شما رو نجات دادم بلکه عزت بخشیدم.

وی ادامه داد: خداوند به برکت امام و انقلاب به ما آگاهی داده و ما را از چنگال استکبار رهایی بخشیده است.

حجت الاسم نکونام با اذعان بر اینکه ملت ایران دگر زیر بار ظلم نميرود اظهار کرد: ملت ایران در این ۴۰ سال انواع فتنه ها را پشت سر گذاشته و کوتاه نیامده است و با یاری خدا جنگ اقتصادی هم پشت سر خواهد گذاشت.

وی افزود: دشمن بداند ملت ایران هیچگاه از انقلاب خود کوتاه نمی آید و خداوند این نعمت را به ما عطا کرده است.

حجت الاسلام نکونام رزمایش محمد رسول الله را حرکت خوبی دانست و گفت: این رزمایش به دولت مردان قوت میبخشد و می گوید که ما هستیم و به تلاشگران در عرصه عمل میگوید شما تلاش کنید و ما به شما کمک میکنیم.

وی خاطر نشان کرد: این رزمایش ها دوران ۸ سال دفاع مقدس را تداعی میکند و به جهانيان میفهماند که مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد و فقط تدبیر میخواهد و ایستادگی.

حجت السلام نکونام در پایان اظهار کرد: دشمن بداند کار به هرجا برسد به فضل خداوند انقلاب ما ماندنی است چرا که مردم ما ولایت فقیه را دارند و پیوند میان ولی فقیه و مردم پیوند محکمی است.

انتهای پیام/۵۳۰ب


کد مطلب: 40257

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40257/انقلاب-چنگال-استکبار-رهایی-بخشید-دشمن-بداند-ملت-ایران-هیچگاه-خود-کوتاه-نمی-آید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir