کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهیه کننده مستند داعش در شهرکرد:

تکاپوی رسانه های معاند برای انحراف هدف در فیلم مستند داعش در شهرکرد

18 شهريور 1396 ساعت 18:48

تهیه کننده مستند داعش در شهرکرد گفت: مستند داعش در شهرکرد از ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس و به مدت هفت روز در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اکران خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، با شروع تصویر برداری مستند فیلم داعش در شهرکرد و تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این فیلم باعث نقل قول های فراونی در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی شده است که در این بین شبکه های ضد انقلاب با سوء استفاده از این  تصاویر به دنبال کم اثر کردن اثرات این مستند هستند.

عباس اسلامی تهیه کننده این مستند در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، ماه محرم و همچنین قدردانی از رشادت های مدافعین حرم اقدام به تولید این مستند با هدف محتوای ارزشی ورساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم عزیز کشورمان نمودیم.

وی افزود: در جلسات هم اندیشی که برگزارد شد سرانجام این مستند با نام داعش در شهرکرد کلید خورد.

اسلامی گفت: مدت زمان آماده سازی لوکیشن ها و سیر مراحل فیلمنامه نویسی ، هماهنگی با دستگاه های استانی از جمله سپاه حضرت قمربین هاشم (ع) استان ، نامه نگاری های لازم با استاندار محتروم و رئیس شورای تامین استان، همچنین دستگاه های مرتبط دادگستری، اطلاعات ونیروی انتظامی برای آغاز تصویر برداری در مدت دو ماه صورت پذیرفت.

وی اشاره ای هم به مکان های تصویر برداری این مستند کرد و گفت: تصویر برداری این مستند در رحمیته شهرکرد و سکانس های داخل شهر در حدفاصل سه راه سینما و چهارراه فردوسی تصویربرداری شد.

اسلامی یادآور شد: در تمام مراحل تصویر برداری امنیت محل تصویربرداری توسط عوامل نیروی انتظامی به خوبی صورت گرفت که از تمامی این عزیزان تشکر می نمایم.

تهیه کننده فیلم داعش در شهرکرد ادامه داد: در این فیلم حدود۱۵۰ نفر به عنوان بازیگر، سیاه لشکر و عوامل اجرایی همکاری کردند.

وی در رابطه با اخبار منتشر شده در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی در خصوص این فیلم گفت: از امروز صبح (شنبه) که تصویر برداری سکانس های داخلی شهر تصویر برداری شد کانال های ضد انقلاب که  دائما بر علیه مدافعان حرم سیاه نمایی می کنند، همچنین داعشی های وطنی که برای تضعیف روحیه مقاومت در صدد ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند اقدام به انتشار این مطالب نمودند.

بیان این نکته لازم است که در طول مراحل ساخت این مستند تعداد بسیاری از شهروندان درخواست همکاری و بازی در این مستند را داشتند و اعلام اینکه تصویر برداری این فیلم بدون اطلاع مردم صورت گرفته و باعث ترس و وحشت هم شهریان و هم استانی های عزیز ما شده است صرفا در جهت کاهش اثرات تولیدات این چنینی است. 

اسلامی هدف از تولید این فیلم را پیام آسایش و امنیت دانست و گفت: پیام این فیلم به مردم این است  که قدر امنیت و آسایش خود را بدانیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه مبارزه نکنند، باید در همدان و کرمانشاه با آنها مبارزه کنیم.

عباس اسلامی در پایان گفت: مستند داعش در شهرکرد از ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس و به مدت هفت روز در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اکران خواهد شد.

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 36135

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36135/تکاپوی-رسانه-های-معاند-انحراف-هدف-فیلم-مستند-داعش-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir