کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگو با کارآفرین برتر شهر جونقان

کارآفرينان بايد در برابر مشکلات توليدي صبر داشته باشند و به خدا توکل کنند

پایگاه خبری تحلیلی پیرغار , 31 مرداد 1396 ساعت 12:39

از جمله توصيه‌هايي که مي‌توانم به ساير کارآفرينان داشته باشم اين است که در برابر مشکلات توليدي صبر داشته باشند و به خدا توکل کنند. چراکه اگر صبر و توکل نبود بنده به‌هيچ‌عنوان نمي‌توانستم به اين موفقيت برسم.


به گزارش جهانبین نیوز، زيبا افراسي در گفتگو با پيرغار اظهار کرد: ازجمله توصيه‌هايي که مي‌توانم به ساير کارآفرينان داشته باشم اين است که در برابر مشکلات توليدي صبر داشته باشند و به خدا توکل کنند، چراکه اگر صبر و توکل نبود بنده به‌هيچ‌عنوان نمي‌توانستم به اين موفقيت برسم.
 
وی تصریح کرد: اين‌جانب زيبا افراسي ساکن شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان نزديک به 5 سال است که با ايجاد يک کارگاه توليدي، کليه لباس‌هاي موردنياز بيمارستان‌ها نظير لباس اتاق عمل، لباس‌هاي بخش کودکان، گن ، لباس‌هاي بستري بيماران و... را براي بيمارستان‌هاي سطح استان توليد مي‌کنم

وی اظهار داشت: نزديک به سه سال قبل اولين کارگاه توليدي که با سختي زياد ساخته بوديم دچار آتش‌سوزي شد و کليه پارچه‌ها، چرخ‌هاي خياطي و مواد اوليه کارگاه در حادثه آتش‌سوزي از بين رفت که همين امر به‌عنوان يک ضربه و يک شکست، وقفه‌اي کوتاه در کار بنده ايجاد کرد.

بعد از آن اتفاق و خسارت مالي سنگين، چون پولي براي اجاره کردن کارگاه جديد نداشتيم کارگاه را در منزل شخصي خودم راه‌اندازي کردم اما متأسفانه هيچ‌کدام از ادارات نتوانستند در تأسيس مجدد کارگاه و تأمين منابع به بنده کمک کنند تا اينکه نهايتاً از طريق پايگاه بسيج به‌عنوان يک کارآفرين به سپاه ناحيه فارسان معرفي و با اخذ وام از قسمت بسيج سازندگي سپاه فارسان توانستم کارگاه توليدي خود را مجدداً راه‌اندازي نمايم.

این کار آفرین برتر گفت: با کمک بسيج سازندگي کارگاه مجدداً راه‌اندازي و شروع به کارکرد و در مدت کوتاهي توانستيم پيشرفت زيادي را کسب نماييم تا جايي که الآن شش نفر در داخل کارگاه (منزل شخصي) و نزديک به 15 نفر خياط در بيرون از کارگاه براي اين توليدي مشغول به کار هستند (برون سپاري) و روزانه نزديک به 150 دست لباس در داخل و نزديک به 700 دست لباس توسط خياطان در بيرون از کارگاه توليد مي‌شود.

 وی تصریح کرد: ازجمله مشکلاتي که ما هم‌اکنون درروند کارگاه با آن مواجه هستيم تأمين مواد اوليه يعني پارچه‌هاي مخصوص لباس است چراکه اين پارچه‌ها را بايد به‌صورت نقدي از اصفهان تهيه کنيم اما بيمارستان‌ها نمي‌توانند به‌صورت نقدي با ما تسويه‌حساب نمايند. همين مشکل نقدينگي سبب شده تا نتوانيم حقوق کارگران خود را به‌موقع پرداخت کنيم. درصورتي‌که يک نقدينگي نزديک به 200 ميليون تومان در اختيار بنده قرار مي‌گرفت تا بتوانم مواد اوليه کارگاه را تأمين نمايم مي‌توانستم براي نزديک به 30 نفر ديگر اشتغال‌زايي کنم.

وی در پایان اظهار داشت: ازجمله توصيه‌هايي که مي‌توانم به ساير کارآفرينان داشته باشم اين است که در برابر مشکلات توليدي صبر داشته باشند و به خدا توکل نمايند. چراکه اگر صبر و توکل نبود بنده به‌هيچ‌عنوان نمي‌توانستم به اين موفقيت برسم.

انتهاي پيام1022ج / 590پ


کد مطلب: 35875

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35875/کارآفرينان-بايد-برابر-مشکلات-توليدي-صبر-داشته-باشند-خدا-توکل-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir