کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آنشرلی با موهای خیلی قرمز به تهران می‌رود

25 بهمن 1397 ساعت 9:47

نمایش آنشرلی با موهای خیلی قرمز به کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی به جشنواره بین المللی فجر در بخش مسابقه یک، به اجرا خواهد رفت.


امیربهاور اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز، اظهار کرد: این نمایش در ۲۸ بهمن‌ماه درتالارحافظ تهران در دوسانس ۱۸:۰۰ ، ۲۰:۳۰ به صحنه خواهد رفت.

اکبرپور خاطرنشان کرد: داستان خطی این نمایش همانند کارتون «آنشرلی» است که با موهای قرمز به طور اشتباهی به نزد «متیو» و «ماریلا کاتبرت» فرستاده شده است. ماریلا و متیو خواهر و برادر میانه سالی هستند قصد داشتند پسری را به سرپرستی بگیرند که کمک حال آنها باشد، اما پرورشگاه به اشتباه آنه را به نزد آنها می‌فرستد که در این نمایش از همان ابتدا و بعد از ورود آنه اتفاقات مختلفی در این خانه رخ می‌دهد.

آنچه از شخصیت آن شرلی در اینجا برجسته شده، قوۀ تخیل بی حد و مرز اوست که خواهی نخواهی اطرافیانش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به آن‌ها شهامت می‌دهد تا مکنونات درونی‌شان را بی پرواتراز قبل آشکار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در نمایش «آنشرلی با موهای خیلی قرمز»، سید مهدی حسام الذاکری، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان ایفای نقش می‌کنند.

امیربهاور اکبرپور در ادامه از نمایش هاشا به عنوان اولین تولید گروه خورشید یاد کرد و گفت: این نمایش در سال ۹۵ به روی صحنه رفت و اثر دوم نیز با نام یک به علاوه دو در سال ۹۶ اجرا شد.

گروه تئاتر خورشید به سرپرستی کامیار معتمدیان دهکردی، طراحان صحنه، امیربهاور اکبرپور و بهزاد صفار،نویسنده فراز مهدیان دهکردی، طراح نور عادل محمدیان، دستیار نور خدیجه احمدی، مدیرصحنه صالح صمیمی به کار خود ادامه خواهد داد.

قابل ذکر است این نمایش پیش از این از دانشگاه شهرکرد در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده برای اجرای عمومی معرفی شده بود.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 41364

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41364/آنشرلی-موهای-خیلی-قرمز-تهران-می-رود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir