کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درچهارمحال و بختیاری:

آغاز ثبت نام هیئت های مذهبی در پنجمین دوره ی انتخابات شورای هیئت های مذهبی

12 شهريور 1396 ساعت 8:54

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از شروع ثبت نام هیئت های مذهبی در پنجمین دوره ی انتخابات شورای هیئت های مذهبی چهار محال و بختیاری خبر داد.


حجت الاسلام حسن بت شکن معاون فرهنکی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی درچهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، با بیان این که دوره ی انتخابات هیئت های مذهبی در آبان ۹۶ برگزار می شود، گفت: ثبت نام نامزد های انتخابات شورای هیئت های مذهبی از ۱۰ شهریور ۹۶ به مدت یک ماه انجام می شود و افراد علاقه مند به ثبت نام می توانند با در دست داشتن مدارک خود به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها مراجعه کنند.

بت شکن افزود: از ۱۱ مهر ۹۶ به مدت ۱۹ روز یعنی تا اول آبان ۹۶صلاحیت ها ی افراد ثبت نام کننده بررسی و تأییدیه آنها اعلام می شود.

وی گفت: از اول آبان تا ۴ آبان ۹۶ زمان تبلیغات نامزد هاست و در این مدت می توانند برنامه های خود را به دیگر هیئت های مذهبی اعلام کنند و این تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی ، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: انتخابات پنجمین دوره ی شورای هیئت های مذهبی ۵ آبان ۱۳۹۶ روز جمعه برگزار می شود و هیئت های مذهبی مجوز دار و هیئت هایی که در سامانه ی طوبی ثبت نام کرده اند و کد شناسایی دارند، می توانند در این انتخابات شرکت کنند و به افراد اصلح رأی دهند.

وی از مهم ترین شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به داشتن حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال، داشتن کارت پایان خدمت، متأهل بودن، داشتن حداقل دیپلم در شهرستان ها و لیسانس در مرکز استان و حداقل سه سال سابقه ی مسئولیت هیئت که از سوی شورای هیئت های مذهبی قبل تأیید می شود، اشاره کرد.

بت شکن گفت: بعد از انجام انتخابات به مدت ۷ روز به شکایات و تخلفات احتمالی رسیدگی می شود و منتخبین نهایی به مرکز اعلام می شوند و تأیید نهایی از سوی مرکز اعلام می شود.

معاون فرهنگی ، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری افزود: هیئت رئیسه شهرستانی در ابتدای دی ۹۶ برگزار می شود و به دنبال آن بعد از ۱۰ روز هیئت رئیسه ی استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36054

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36054/آغاز-ثبت-نام-هیئت-های-مذهبی-پنجمین-دوره-ی-انتخابات-شورای

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir