کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

باید برای جذب جوانان به مساجد از تجربه‌های موفق استفاده شود

8 بهمن 1394 ساعت 14:53

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاریگفت: باید ورزش، اردوها و فعالیت‌های فرهنگی را برای جذاب جوانان به مساجد در دستور کار قرار داد و از تجربه‌های موفق مانند اتحادیه‌های دانش‌آموزی برای حضور هرچه باشکوه جوانان بهره برد.


به گزارش جهانبین نیوز عبدالمحمد سعیدی معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در شورای سیاست‌گذاری امور مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشبخانه ما در شهرکرد شاهد حضور مساجدی هستیم که توانسته‌اند در جذب جوانان و نوجوانان موفق عمل کرده و حضور پرشور جوانان در این مساجد به خوبی به چشم می‌آید.

سعیدی گفت: باید از تجربه‌های مساجد موفق در جذب جوانان و نوجوانان بهره برد و این تجارب را در اختیار سایر مساجد قرار داده از متولیان این مساجد بخواهیم با عمل به آن راه را برای حضور جوانان باز کنند.

وی حضور ائمه جماعت و بسیج در مساجد را از نقاط مثبت برای مساجد در امر جذب جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با تجهیز مساجد و برنامه‌های به‌روز از جمله کانون‌های فرهنگی، حلقه‌های صالحین، تجهیزات ورزشی و... جوانان را وارد مساجد کرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید ورزش، اردوها و فعالیت‌های فرهنگی را برای جذاب جوانان به مساجد در دستور کار قرار داد و از تجربه‌های موفق مانند اتحادیه‌های دانش‌آموزی برای حضور هرچه باشکوه جوانان بهره برد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27054

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27054/باید-جذب-جوانان-مساجد-تجربه-های-موفق-استفاده-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir