کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت دفاع روسیه:

ترکیه برای انجام عملیات نظامی در سوریه آماده می‌شود

17 بهمن 1394 ساعت 12:14

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: مسکو اطلاعات موثقی در دست دارد که نشان می دهد ترکیه به صورت جدی در حال آماده شدن برای دخالت نظامی در سوریه است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «روسیا الیوم»، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در سخنانی از آمادگی آنکارا برای انجام عملیات نظامی در سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: مسکو اطلاعات موثقی در دست دارد که نشان می دهد ترکیه به صورت جدی در حال آماده شدن برای دخالت نظامی در سوریه است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین اظهار داشت: فعالیت های مخفیانه نیروهای نظامی ترکیه در مرزهای مشترک با سوریه و بسیاری از مستندات دیگر حاکی از آمادگی ارتش این کشور برای دخالت نظامی در سوریه هستند.

وی با اشاره به حملات توپخانه ای ارتش ترکیه به حومه استان «لاذقیه» سوریه از سکوت آمریکا و ناتو در قبال این اقدامات به شدت انتقاد کرد.

گفتنی است، روز گذشته نیز «ماریا زاخاروف» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته بود: اقدامات ترکیه در نقض مکرر حریم هوایی سوریه به منظور سرپوش نهادن بر تحرکات مخفیانه آنکارا در مرزهای سوریه انجام می گیرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27234

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27234/ترکیه-انجام-عملیات-نظامی-سوریه-آماده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir