کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس جدید اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان معرفی شد

12 دی 1397 ساعت 9:30

مراسم توديع و معارفه رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان با حضور مدير کل منابع طبعي و آبخيزداري استان، فرماندارشهرستان لردگان و جمعي از رؤساي این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ علي محمدي مقدم مديرکل منابع طبعي و آبخيزداري استان چهارمحال و بختياري در جلسه توديع و معارفه رئيس منابع طبيعي شهرستان لردگان اظهار کرد: با توجه به اينکه بالاي 51 درصد جنگل استان در شهرستان لردگان وجود دارد و از طرفي بارندگي بالاي 600 ميلي متر در اين شهرستان و توپوگرافي اين شهرستان از دو جهت حايز اهميت است اول توجه به حفاظت جنگل هاي اين شهرستان و دوم در بحث آبخيزداري است که خوشبختانه در این زمینه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي در سال جاري 2 ميليارد و 300 ميليون تومان به اين شهرستان اختصاص داده شد.

محمدي افزود: مهم‌ترين پروژه اين استان بخش سيلاب کلامويي مي‌باشد در شهرستان لردگان وجود دارد که بالاي 90 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و براي دهه مبارک فجر آماده بهره برداري مي باشد.

مديرکل منابع طبعي و آبخيزداري استان اظهار داشت: هدف همه ما حفظ و حراست از عرصه هاي منابع طبيعي است که در اين راستا با توجه به توانمندي، همکاري و تلاش تمامي همکاران با قوت و قدرت بيشتر گام هاي موثر و مثبتي برداشته شود.

وي در ادامه از مسئولين استاني و کشوري درخواست کرد که توجه به اينکه سرچشمه سه رودخانه مهم کارون، زاينده ورد و دز از استان چهارمحال و بختياري سرچشمه مي گيرد و بخش قابل توجه اي از آب شيرين کشور را توليد مي کند و حيات فلات مرکزي و جنوب کشور به آب اين استان وابسته است در حوزه آبخيزداري و منابع طبيعي توجه بيشتري به اين استان داشته باشند.

برهان حسين پور آقائي فرماندار شهرستان لردگان نيز در اين آيين گفت: نیمی از منابع طبيعي و جنگل ها در شهرستان لردگان واقع شده و نياز است براي حفاظت از آنها امکانات و نيروي انساني بيشتري در اختيار  شهرستان قرار بگيرد تا بتوان از اين منابع خدادادي حفاظت نمود.

در پايان اين مراسم طي حکمي آيت حسني به عنوان سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان لردگان منصوب و از خدمات ايمان اسکندري در زمان تصدي رياست اداره منابع طبيعي اين شهرستان تقدير شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 41102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41102/رئيس-جدید-اداره-منابع-طبيعي-آبخيزداري-شهرستان-لردگان-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir