کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد:

تخصص و پاکدستی دو ویژگی لازم برای منتخبان در مناصب مدیریتی شهرداری شهرکرد

15 آبان 1396 ساعت 22:31

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: شهردار شهرکرد باید در انتخاب افراد برای مناصب مدیریتی شهرداری، ملاک‌هایی همچون تخصص، پاکدستی، برخورداری از خلق و خوی مناسب و داشتن حوصله برای ارتباط و تعامل مطلوب با شهروندان را مد نظر قرار دهد.


به گزارش جهانبین نیوز، حیدر علیپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به حضور شهدای والا مقام شهید علیرضا روشن، شهید محمدرضا توکلی زانیانی و شهید علیمراد ناصری از شهدای تازه تفحص شده چهارمحال و بختیاری در دوران هشت سال دفاع مقدس به استان اظهار کرد: هر کدام از شهدا در راه انقلاب نقش آفرینی کرده و با رشادت‌های خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا امروز به درختی تنومند تبدیل شود به همین دلیل ما نیز وظیفه داریم تا مسیر آنها را ادامه داده تا روح آنها از ما خشنود باشد.

علیپور خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی مســــئولان باید نهــــایت تلاش خـــود را بــه منظــــور قدرانی از مردمـــی که چنین شهدایی را تقدیم این مرز و بوم کرده اند، انجام دهند؛ چراکه این شهدا بودند که با ایجاد امنیـــت در کشـــور زمینه خدمت‌رسانی را فراهـــم کرده‌اند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر شهرکرد در نشست فوق العاده، در روز چهارشنبه هفتم آبان ماه شهردار شهرکرد انتخاب شد، که بر خود لازم می‌دانم از زحمات شهردار تقدیر و نیز برایشان آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: از شهردار شهرکرد درخواست دارم تا به تغییر و تحول در فضای مدیریتی شهرداری که از خواسته‌های به حق مردم و امری طبیعی است، توجه کند؛ لازم است در انجام تغییرات به شأن و جایگاه تمامی کسانی که قرار است مسؤولیت خود را واگذار کنند، توجه شود.

وی ادامه داد: شهردار شهرکرد باید در انتخاب افراد برای مناصب مدیریتی شهرداری، ملاک‌هایی همچون تخصص، پاکدستی، برخورداری از خلق و خوی مناسب و داشتن حوصله برای ارتباط و تعامل مطلوب با شهروندان را مدنظر قرار دهد؛ فرد منتخب توسط شهردار باید آمادگی آن را داشته باشد که به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهر و شهروندان باشد و به نوعی خود را وقف مردم کند.

علیپور به دیگر ویژگی‌های مدیران آینده شهرداری شهرکرد اشاره کرد و یادآور شد: فردی که توسط شهردار انتخاب می‌شود باید از نظم و انضباط برخوردار بوده و در مسؤولیت‌های قبلی خود این ویژگی را به اثبات رسانده باشد؛ همچنین از تفکر شورایی برخوردار بوده و به خرد جمعی اعتقاد راسخ داشته باشد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36982

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36982/تخصص-پاکدستی-دو-ویژگی-لازم-منتخبان-مناصب-مدیریتی-شهرداری-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir