کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پرداخت ماهانه۲۸میلیارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران

22 آبان 1396 ساعت 8:41

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ماهانه بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برای تحقق تعهدات بلندمدت شامل مستمری بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طی شش ماهه اول سال جاری هزینه شده است.


غلامرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل های آماری به طور میانگین ماهانه بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برای تحقق تعهدات بلند مدت شامل مستمری بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طی شش ماهه اول سال جاری هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری، پرداخت مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران در بخش تعهدات کوتاه مدت صورت گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: تعداد۸کانون بازنشستگی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند که در شهرهای شهرکرد،بروجن،فارسان،لردگان،اردل،شلمزار ،سامان و بن مستقر هستند.

وی ضمن اشاره به استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای خدمات رسانی به جامعه مستمری بگیران و بازنشستگان چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر اطلاع رسانی پیامکی به جامعه تحت پوشش، امکان اخذ فیش حقوقی و احکام افزایش آن از سایت www.chb.tamin.ir بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد به شعب تامین اجتماعی فراهم شده است.

محمدی ضمن بیان این مطلب که حدود ۳۳ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری هستند، یادآور شد: این سازمان بیمه گر اجتماعی با ۳۱۰ نفر نیروی انسانی، در ۱۴ شعبه اصلی، ۹شعبه اقماری فعال و ۱ کارگزاری در شهر شهرکرد در حال خدمت رسانی به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 37062

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37062/پرداخت-ماهانه۲۸میلیارد-تومان-تعهدات-بلندمدت-مستمری-بگیران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir