کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار شهرستان اردل:

اعتياد به مواد مخدر بلاي خانمان سوز است

13 شهريور 1396 ساعت 11:10

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت: اعتياد به مواد مخدر بلاي خانمان سوزي است که از سوي دشمنان براي فروپاشي بينان خانواده طراحي شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردل با اشاره به پديده شوم مواد مخدر و مسائل و مشکلاتي که براي خانواده و جامعه به همراه دارد بيان داشت: اعتياد به مواد مخدر يکي از معضلات خانمان سوزي است كه امروزه بنيان زندگي خانواده ها و جوامع را تهديد مي كند و به عنوان يكي از چهار بحراني كه دنيار را با تهديد مواجه ساخته شناخته مي شود..

صفري خاطرنشان کرد: اعتياد ريشه بسياري از ناهنجاري ها و معضلات جامعه مي باشد به گونه اي که رقم قابل توجهي از مرگ و ميرها و طلاق ها را در جامعه به خود اختصاص داده است و بايد با همکاري همه جانبه و با برنامه ريزي و كار كارشناسي شده به مقابله با اين پديده شوم بپردازيم.

وي با بيان اينکه اگر نيروي کار ما در راستاي توليد باشد موفق خواهيم بود اظهار داشت: گرفتار شدن در بلاي اعتياد سبب هدر رفتن نيروي کار مي شود و اين امر در نهايت فقر و عدم توسعه يافتگي را براي جامعه به همراه خواهد داشت.

معاون فرماندار شهرستان اردل افزود: دشمنان ما در اين خصوص برنامه ريزي دقيقي انجام داده اند و چون توانايي مقابله سخت افزاريي با کشورمان را ندارند به روش هاي نرم افزاري از جمله گسترش اعتياد در بين نسل جوان روي آورده اند که در اين خصوص بايد به دقت عمل نماييم و با برنامه ريزي مانع از گرايش اعتياد در بين جوانان شويم.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 36072

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36072/اعتياد-مواد-مخدر-بلاي-خانمان-سوز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir