:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - حضور چشمگیر مقامات کشوری، لشکری و تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی/ سردار غیب پرور: حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور چشمگیر مقامات کشوری، لشکری و تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی/ سردار غیب پرور: حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند

1 آذر 1397 ساعت 10:21

در این همایش اقشار مختلف بسیجی مانند کرد، بلوچ، بختیاری، ترکمن و ... نیز حاضر هستند که شعارهای حمایتی خود از مردم مظلوم یمن را سر دادند


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  راه دانا؛ همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان،تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی ، در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.

در این همایش اقوام مختلف بسیجی مانند کرد، بلوچ، بختیاری، ترکمن و ... نیز حاضر هستند که شعارهای حمایتی خود از مردم مظلوم یمن را سر دادند.

شخصیت های کشوری و لشکری مانند سردار غیب پرور، سردار آزادی، سردار سپهر ، ناصر ابوشریف، رامین و ... در این همایش حضور یافته اند. این همایش پذیرای جمعی از نمایندگان مردم مظلوم یمن نیز است.

جمعی از خانواده شهدای مظلوم یمن، خانواده شهدای هسته ای، خانواده شهدای منا و خانواده شهدای مدافع حرم نیز با حضور در این همایش همبستگی خود با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

سردار غیب پرور: حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به همه حضار و مهمانان سایر کشورها و نمایندگان اقوام در این همایش اظهار داشت: حضور همه نشان می دهد که همگان صرف نظر از قومیت و ملیت قلبشان برای مردم یمن می تپد که چهتر سال است تحت بدترین خیانت ها و جنایات عالم قرار گرفته اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حکام سعود نه تنها عزت درو نمی کنند بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خود خریده اند و امروز حتی سردمداران کاخ سفید نه تنها انها را قبول نمی کنند بلکه انها را به عنوان گاو شیرده می پندارند.

غیب پرور افزود: آنها تصور می کردند در کوتاه ترین زمان ممکن کار مردم یمن را تمام می کنند اما مردم یمن با تقدیم هزاران نفر شهید پای استقلال خود ایستاده اند و امروز شکست متوجه کسانی است که بی رحمانه ۴ سال است که بر سر مردم یمن بمب می ریزند.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ۲۰ میلیون نفر از مردم یمن آواره شده اند گفت: قریب ۵ هزار نفر کودک زیر ۶ سال قتل عام‌شده و زیرساخت های یمن از بین رفته اما آنها با اقتدار از عزت خود دفاع می کنند.

وی ضمن بیان اینکه اگر همدردی نکنیم قطعا کوتاهی کرده ایم تصریح کرد: ما به عنوان مردمی که خود مزه جنگ را چشیده و خباثت های آمریکا را دیده و هزاران شهید داده ایم و جوانان ما جانباز شده اند می دانیم که بر مردم یمن چه می گذرد

غیب پرور گفت: ما مفهوم محاصره اقتصادی جنگ نظامی بمباران و مشقت های بسیار را طی ۴۰ سال گذشته می فهمیم و بر اساس آن احساس مشترک و وظایف دینی از مردم یمن هم حمایت می کنیم و هم دفاع.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر مردم یمن می گذرد تنها خباثت آمریکایی ها نبود و مردم مظلوم‌فلسطین در غزه یمن و حتی سوریه از شر آمریکا در امان نبوده اند.

رئیس سازمان بسیج خطاب به حکومت عربستان ابراز داشت: حکام سعودی بدانند که بزرگترهای آنها خوب می دانند که هرجا که مقاومت باشد فتح و پیروزی پایان آن باشد و قطعا بدون جهاد و مقاومت و غیرت دینی یک مقاومت به پیروزی نخواهد رسید

غیب پرور گفت: زایشگاه هر پیروزی کانون تهدیدات است و تا جنگ و مبارزه نباشد، استقلال به دل مردم یک ملت گوارا نخواهد بود و به دل نخواهد نشست امروز اگر ایران در اوج عزت و اقتدار است به خاطر ایستادگی همه جانبه پای مقاومت هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: جنگ الحدیده را می بینیم که همه آمده اند اما مردمانی با دست خالی در نهایت نداری ایستادگی کرده و از اینجا به تک تک مردم قهرمان یمن درود می فرستیم و می گوییم عمل امروز شما به عنوان یک برگ زرین و پر افتخار ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 40842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40842/حضور-چشمگیر-مقامات-کشوری-لشکری-تشکل-های-مردم-نهاد-داخلی-خارجی-سردار-غیب-پرور-حکام-سعودی-حقارت-ذلت-ابدی-خودشان-خریده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir