کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آستانه عید نوروز و خرید شب عید صورت گرفت

اعتراض و گلايه‌هاي بازاريان لردگان از برپايي نمايشگاه بهاره/رئيس اتاق اصناف: در نمایشگاه اولويت با نيروهاي بومي لردگان است

پایگاه خبری سلام لردگان , 8 اسفند 1396 ساعت 12:37

با وجود اعتراض و گلايه‌هاي بازاريان شهرستان لردگان به برگزاري فروش بهاره در مرکز شهر اما رئيس اتاق اصناف شهرستان لردگان از برگزاري اين جشنواره در 14 تا 24 اسفندماه خبر داد و بر اين نکته تأکيد کرد که جشنواره فروش بهاره هيچ آسيبي به بازار وارد نمي‌کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، چند روزي به پايان سال 96 باقي نمانده و رفته رفته به ايام عيد نوروز نزديک مي شويم و مردم در تکاپوي خريد وسايل و مايحتاج مورد نياز خود هستند، مغازه‌ها و پاساژها کم و بيش شلوغ و خريد براي عيد توسط مردم کم‌کم آغاز شده است.

چندين سال است که در ماه پاياني سال جشنواره هاي فروش بهاره در شهرستان لردگان مانند کل کشور برگزار مي‌شود و همواره هم برگزاري به قول معروف نمايشگاه بهاره صداي کسبه و بازاريان شهرستان لردگان را درآورده است.

اعتراض و گلايه‌هاي بازاريان لردگان از برپايي نمايشگاه بهاره

يکي از فروشندگان پوشاک در خيابان  وليعصر لردگان در گفت‌وگو با سلام لردگان، گفت: تمام طول سال به اميد بازار شب عيد هستيم، برپايي نمايشگاه بهاره براي ما ضرر است چراکه مشتري بازار روانه نمايشگاه شده و اين به فروش‌مان لطمه وارد مي‌کند.

فروشنده ديگري در خيابان چشمه برم که مغازه کيف و کفش دارد گفت: افرادي که در غرفه‌ها مشغول به فروش محصولات خود مي‌شوند بومي نبوده و از استان‌هاي ديگر مي‌آيند چرا اتاق اصناف از نيروها و کسبه بازار بومي در اين غرفه ها استفاده نمي کند.

تعدادي ديگر از فروشندگان در لردگان نيز، با ابراز گلايه و ناراحتي از برگزاري نمايشگاه بهاره اين اقدام اصناف را موجب ضرر و زيان خود مي‌دانند.


جشنواره بهاره با هدف کمک به قشر آسيب‌پذير جامعه برگزار مي‌شود

البرز حسني رييس اتاق اصناف شهرستان لردگان در خصوص برپايي جشنواره فروش بهاره و همچنين گلايه و ناراحتي بازاريان در گفت‌و‌گو با سلام لردگان از برپايي نمايشگاه بهاره از 14  تا 24  اسفندماه 96 خبر داد و گفت: بيش از 100 غرفه  در رسته‌هاي مختلف صنفي از کيف و کفش، پوشاک، آجيل و خشکبار و بلور تا محصولات خرازان در فروش فوق‌العاده بهاره عرضه مي‌شود.

وي با اشاره به هدف برگزاري اين جشنواره افزود: جهت حمايت از توليد داخلي و حمايت از مصرف کنندگان اين نمايشگاه با هدف کمک به افراد آسيب‌پذير جامعه که توان تهيه پوشاک و خشکبار را از بازار ندارند، برگزار مي‌شود تا بتوانند مايحتاج خود را تهيه کنند.

رئيس اتاق اصناف  لردگان در ادامه با بيان اينکه نرخ‌ها براي اين نمايشگاه مشخص شده و با 15 الي 20 درصد تخفيف، زير قيمت بازار عرضه مي‌شوند.

 اولويت اول غرفه‌داران نمايشگاه با شهرستان است/ داشتن پروانه کسب الزامي است

رييس اتاق اصناف  لردگان در پايان خاطرنشان کرد: همه غرفه‌داران امسال در نمايشگاه داراي پروانه کسب و تأييد اتحاديه مربوطه بوده و کرايه غرفه ها براي غرفه داران بومي 40 درصد در نظر گرفته شد که  اولويت اول با نيروهاي بومي شهرستان لردگان داري پروانه کسب است.

انتهاي پيام1026ج /630ل


کد مطلب: 38692

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38692/اعتراض-گلايه-هاي-بازاريان-لردگان-برپايي-نمايشگاه-بهاره-رئيس-اتاق-اصناف-نمایشگاه-اولويت-نيروهاي-بومي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir