:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - بروکراسي هاي اداري سد راه توسعه گردشگري/با حذف موانع، چهار محال و بختياري به قطب گردشگري تبديل خواهد شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهار محال و بختياري:

بروکراسي هاي اداري سد راه توسعه گردشگري/با حذف موانع، چهار محال و بختياري به قطب گردشگري تبديل خواهد شد

5 دی 1395 ساعت 9:45

معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهار محال و بختياري گفت: اگر در چهارمحال و بختياري گردشگري محور قرار گيرد و موانع از سر راه کنار رود کل استان را مي توان به منطقه گردشگري تبديل کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حيدر صادقي معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه حوزه گردشگري عملا خيلي وسيع است اظهار کرد: در حوزه گردشگري هرچه نهادهاي مردمي بيشتر باشد واقعا استقبال بيشتري صورت خواهد گرفت.

وي با اينکه متاسفانه توسعه کافي در حوزه گردشگري وجود ندارد تصريح کرد: هرچه تعداد تشکل ها در حوزه گردشگري گسترش پيدا کند کمک حال ما در اين زمينه خواهد بود.

صادقي با اشاره به اينکه طرح جامع گردشگري چهارمحال و بختياري در غالب ۱۵۰۰ صفحه تهيه شده است اذعان داشت: اين طرح به همه حوزه هاي گردشگري ورود پيدا کرده و نياز است اين طرح هر ساله مورد بازنگري قرار گيرد.

وي يادآور شد: ما بايد طرح هاي خود را بر مبناي افق ۱۴۰۰ در نظر بگيريم و براي اسناد تکميلي نياز به سند توسعه گردشگري شهرها، عشاير، ورزش و سلامت داريم.

صادقي يکي از طرح هاي توسعه گردشگري اين استان را منطقه گردشگري شيدا دانست و گفت: چنانچه منطقه گردشگري شيدا توسعه پيدا کند زمينه اشتغال ۲۰ هزار نفر نيز فراهم خواهد گرديد.

وي با تاکيد بر اينکه اين استان ظرفيت کامل گردشگري را دارد بيان داشت: اگر در اين استان گردشگري محور قرار گيرد و موانع از سر راه کنار رود کل استان را مي توان منطقه گردشگري تبديل کرد.

صادقي اهداف گردشگري را متفاوت عنوان کرد و افزود: در گردشگري معضلات زيادي وجود دارد در بحث ساختاري و زير ساخت ها ضعيف هستيم.

وي ادامه داد: براي اجراي هر طرح گردشگري بايد مجوزات لازم از تمامي ادارات گرفته شود و اين خود يکي از مشکلات و معضلات توسعه نيافتگي گردشگري است.

صادقي با بيان اينکه روستا هاي اين استان قابليت هاي گردشگري دارند که مي تواند ما را در سطح ملي و بين المللي قرار دهد خاطرنشان کرد: توسعه روستاهاي خانه اي به وجود آمده است اما متاسفانه استان ما از ساختار اداري آسيب ديده است.

معاون گردشگري و سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي؛ صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: با تمام محدوديت ها و مشکلات توسعه گردشگري در اين استان توانسته ايم اقدامات خوبي چون خانه هاي گردشگري را بنا کنيم.

صادقي با اشاره به اينکه تاکنون ۳۰ ميليارد تومان در حوزه گردشگري هزينه شده است بيان داشت: چندين طرح گردشگري در اين استان در آستانه شروع عمليات اجرايي آن است.

وي با تاکيد بر اينکه گردشگري حوزه اي است که مقدار کمي از آن دولتي است بيان داشت: اگر واقعا بخش هاي فراسازماني کمک کنند رشد در حوزه گردشگري محقق خواهد شد.

شناسايي ۸۵۰ نقطه گردشگري در چهار محال و بختياري

صادقي با بيان اينکه بعضي ها تنها نگاه اقتصادي دارند تا نگاه گردشگري اذعان داشت: آسيب هاي گردشگري براي ما شناسايي شده اما هنوز آن شتاب صورت نگرفته اما اتفاق هاي خوبي هم در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به اينکه در بحث فرهنگي خوب کار شده و دغدغه هم زياد وجود دارد ياد آور شد: دور هاي آموزشي براي علاقمندان برگزار شده است.

صادقی تاکيد کرد: لازم است در حوزه هاي اجرايي خاص وارد شويم و موارد را دسته بندي نمائيم، جلسات در حد متوسط نباشد، وظيفه را مشخص نموده و مدام جلسات را رسد کنيم تا به نتيجه خوبي دست پيدا کنيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 32328

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32328/بروکراسي-هاي-اداري-سد-راه-توسعه-گردشگري-حذف-موانع-چهار-محال-بختياري-قطب-تبديل-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir