کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر بن:

حوزه علمیه خاتم الانبياء برادران شهرستان بن افتتاح شد

9 شهريور 1396 ساعت 10:55

امام جمعه شهر بن گفت: با ياري خداوند متعال و در ظلِّ توجهات حضرت وليعصر (عج) و پيگيري ها مستمر حوزه علميه خاتم الانبياء برادران شهرستان بن آغاز به کار کرد


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمين ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در گفت‌وگو با  خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: حوزه علميه مانند سدي محکم و استوار در مقابل حملات دشمنان اسلام است.

وي افزود: حوزه هاي علميه، مهد علوم اهلبيت هستند و طلبه، نافع ترين علم ها را مي آموزد و بستري براي او فراهم مي شود تا به تهذيب نفس و علم آموزي بپردازد.

امام جمعه بن بيان کرد: تربيت و پرورش طلبه در حوزه هاي علميه نقشي مهم در برابر تهاجم فرهنگي غرب که باورها و اعتقادهاي ديني ما را هدف قرار گرفته اند، ايفا مي کنند.


ميرافضلي در ادامه عنوان کرد: با ياري خداوند متعال و در ظلِّ توجهات حضرت وليعصر (ع) و پيگيري ها مستمر حوزه علميه خاتم الانبياء برادران شهرستان بن آغاز به کار کرده است.

وي افزود: اين حوزه علميه همزمان باعيد قربان و با همت و همکاري نماينده معزز ولي فقيه در استان حجت الاسلام نکونام و همچنين مسئول محترم حوزه هاي علميه در استان حجت الاسلام احمدي و همزمان با ساير حوزه هاي علميه کشور افتتاح و آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام احمدي مسئول حوزه هاي علميه استان چهارمحال و بختياري درحاشيه افتتاح حوزه خاتم الانبيا شهرستان بن به خبرنگار زنگ خبر گفت: حوزه علميه يک درياي جامعي است و در اين مسير تمام راه هاي ديگر به روي شما باز است و در رشته هاي متنوع نيز قابليت تحصيل دارد.


وي بيان کرد: ظرفيت شهرستان بن ظرفيت بسيار آماده اي است و انتظار ما هم اين است که طلبه هاي هر شهرستان بيشتر در آن شهرستان باشد.

احمدی افزود: فعاليت اين حوزه در شهرستان کاملا بصورت منظم بوده و امکان شرايط تحصيل در حوزه علميه اين شهرستان کاملا مانند تحصيل در حوزه علميه شهرکرد و جاهاي ديگر است و مدارک و پرونده تحصيلي اين طلاب در مرکز حوزه علميه قم انجام می شود.


احمدي ضمن قدرداني از پدر شهيد شاه‌محمدي گفت: پدر شهيد شاه محمدي زماني که در قيد حيات بود، زمين خود را براي تاسيس حوزه علميه گذاشت و اين پدر شهيد تلاش هاي بسيار زيادي انجام داد تاکنون با تلاش هاي پيگير و مستمر امام جمعه شهر اين آرزو پدر شهيد به واقعيت پيوست.
 
وي گفت: اين آغاز، براي شروع کار حوزه علميه بسيار عالي است و اميد است که ان شالله به ياري خداوند متعال يک حوزه خوب و جامع و در درجه عالي  در سطح استان شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 36018

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36018/حوزه-علمیه-خاتم-الانبياء-برادران-شهرستان-بن-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir