کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادداشت/

نهم دي ماه نماد بصيرت، ولايتمداري و نفوذناپذيري

8 دی 1395 ساعت 13:38

مي توان 9 دي ماه را به عنوان انقلاب سوم ياد کرد که حرکت مذبوحانه دشمنان قسم خورده اهل بيت (ع) و نظام جمهوري اسلامي در عاشوراي 88 بوده است عده زيادي از خواص بي بصيرت هم با سکوت و بعضا با حمايت هاي خاص بر اين فتنه صحه گذاشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، جمشيد يزداني مدير کانون بسيج فرهنگيان شهرستان سامان در ياداشتي با نزديک شدن به حماسه ۹ دي ماه اينچنين نوشت:

خدا را سپاس بي کران در زماني با مردمي زندگي مي کنيم که در طول حيات انقلاب اسلامي حماسه اي بي نظير آفريدند که هر کدام از آنها قطعه اي از تاريخ سراسر عظمت و افتخار اين ملت بزرگ را مي سازد.

اين مهم به دست نمي آيد جز اينکه ملتي فهيم و با درايت و بصير ، پيرو ولايت نايب بر حق امام زمان (عج) بي هيچ چشم داشتي فقط و فقط به خاطر دين خدا و حفظ نظام برخاسته از دل مردم آگاه و بصير به پا خاسته اند و چنان از پويايي دين خدا و حريم مقدس اهل بيت (ع) دفاع کردند که حتي دشمنان قسم خورده اين ملت بزرگ نيز به بزرگي و عظمت امت و امام اين امت مقام عظامي ولايت امام خامنه اي اعتراف کردند و علنا بر شکست مفتضحانه خود اعتراف کردند.

يکي از برهه هاي اساسي و اصلي که مردم نمايش بزرگي را به جود آوردند و دشمنان قسم خورده دين و نظام را به زانو در آوردند و بصيرت و نفوذناپذيري خود را اثبات کردند ۹ دي ماه ۸۸ بود که فتنه گران دستور بگير در روز عاشورا ۸۸ اقدام به هتک حرمت و قداست آقا سيد الشهدا نمودند.

که بنا به قول امام خامنه اي که فرمودند: امام حسين (ع) در برهه هاي مختلف به داد اين ملت رسيد و يکي از بره هاي اساسي همان ۹ دي ماه سال ۸۸ بود.

مي توان ۹ دي ماه را به عنوان انقلاب سوم ياد کرد که حرکت مذبوحانه دشمنان قسم خورده اهل بيت (ع) و نظام جمهوري اسلامي در عاشوراي ۸۸ بوده است عده زيادي از خواص بي بصيرت هم با سکوت و بعضا با حمايت هاي خاص بر اين فتنه صحه گذاشتند.

ملت بزرگ و بصير و نفوذناپذير ايران اسلامي با تبعيت از سرور و سالار شهيدان آقا امام حسين (ع) چنان در يک فرصت بسيار استثنايي و بي بديل به صحنه آمدند و نقشه هاي شوم دشمنان خارجي و اذناب داخلي را پشيمان کردند و هنوز بعد از گذشت سال ها از اين واقعه بسيار بزرگ تاريخي عطر دل انگيز آن فضاي کشور را عطرآگين کرده است.

اينک اين سوال اساسي در ذهن مردم پيش مي آيد که اينها چه کساني بودند که باشايعه پراکني و ايجاد دروغ هاي بزرگ در مجلس ششم باعث ايجاد تنش ها و شکاف هاي اساسي شدند و سوالاتي در اين زمينه در ذهن مردم دنيا ايجاد کردند که در ايران حقوق بشر رعايت نمي شود، ايران در حال ساختن بمب هاي هسته اي و... است.

به همين خاطر دشمنان قسم خورده نظام اسلامي که از همان اوان شکل گيري اين نظام به دليل اينکه تو دهني محکمي به آنها زده شده بود بهانه بدست آوردند و کشور بزرگ و ملت مظلوم ايران را تحت شدديترين تحريم هاي تاريخي قرار دادند.

مشکلات خود ساخته بيگانه را بزرگ جلوه دادند و در اتاق هاي فکر خارج از کشور براي اين مردم بزرگ تصميم گيري کردند.

مردم فهيم ما به بصيرت ستودني و مثال زدني خود با تبعيت از رهبر فرزانه و بي بديل انقلاب اسلامي غبار فتنه را کنار زده و تمام شرايط به وجود آمده را تبديل به يک فرصت بسيار ارزشمند و بصيرتي نمودند و ثابت کردند که تحت هيچ شرايطي امام و انقلاب را که حاصل خون هزاران شهيد و جانباز است تنها نمي گذارد و در اصل حفظ نظام و رهبري همه گروه هاي وفادار يک حرف را مي زنند و آن هم حفظ نظام و رهبري است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 32418

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32418/نهم-دي-ماه-نماد-بصيرت-ولايتمداري-نفوذناپذيري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir