کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي اردل خبرداد

اعزام 100 مبلغ مذهبي ويژه محرم در اردل

11 مهر 1395 ساعت 12:21

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل از اعزام 100 مبلغ مذهبي به مناطق شهري و روستايي اين شهرستان به مناسبت دهه اول ماه محرم خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: محرم ماه نهضت بزرگ سيد شهيدان و سرور اولياي خدا ست، که با قيام خود در مقابل طاغوت، تعليم سازندگي و کوبندگي به بشر داد و اين خود سرلوحه تعليمات اسلام براي ملت ها است.

بهرامي اظهار کرد: روحانيون بايد بتوانند نقش روشنگري، تبيين و بصيرت افزايي خود را از مسايل روز و تطبيق آن با حادثه عاشورا و سيره ائمه اطهار را به خوبي در مجالس محرم ايفا کنند.

وي افزود: نهضت امام حسين (ع) و واقعه عاشورا براي زنده نگه داشتن امر به معروف و نهي از منکر است و ما بايد در ماه محرم علت و هدف قيام امام حسين (ع) را براي تمام دنيا بيان کنيم.

بهرامي بيان کرد: همزمان با ماه محرم و اعزام ۱۰۰ مبلغ بومي به اين شهرستان يکي از اهداف و موضوعات سخنرانان و مبلغين در شهرها و روستاها بيان اهداف قيام امام حسين (ع) و برپايي نماز و امر به معرف و نهي از منکر است.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خاطرنشان کرد: مبلغين اعزامي در مدارس، مساجد و حسينيه ها بعد از نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا با حضور خانوادهاي عزادار پيرامون مسائل عاشورا گفتمان هاي ديني برپا مي‌کنند.

بهرامي گفت: اين گفتمان ها از اول دهه محرم در بخش مرکزي و ميانکوه و شهرهاي اردل، کاج، سرخون و دشتک تا پايان دهه اول برگزار مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30906

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30906/اعزام-100-مبلغ-مذهبي-ويژه-محرم-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir