کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

آمريکا و صهيونيسم امروز نماد يزيد و يزيديان اند

19 مهر 1395 ساعت 12:06

نماينده ولي فقيه در استان گفت: رمز رستگاري دور شدن از يزيديان است که امروز آمريکا، صهيونيسم و هر کس که آب در آسياب آن‌ها بريزد يزيدي، فرعوني، نمرودي و شمري است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين همزمان با هفته ملي کودک حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام در نشست با مسئولان و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: رمز رستگاري دور شدن از يزيديان است که امروز آمريکا، صهيونيسم و هر کس که آب در آسياب آن‌ها بريزد يزيدي، فرعوني، نمرودي و شمري است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري عنوان کرد: برائت و دور شدن از دشمن و در پيش گرفتن راه سلامت که راه امام حسين (ع) و ائمه اطهار تا قيامت است، راه رسيدن به رستگاري است و کودکان و نوجوانان بايد از سنين کودکي و نوجواني براي آينده خود برنامه‌اي روشن ترسيم کنند.

وي ادامه داد: کسي که داراي برنامه‌ريزي است به موفقيت دست پيدا خواهد کرد اما افرادي که داراي برنامه براي آينده خود نيستند در اختيار هر کسي قرار مي‌گيرد و از راه سعادت و سلامت که تمسک به امام حسين (ع) است دور مي‌شود.

نکونام افزود: نوجوانان بايد نسخه اوليه‌اي براي آينده روشن خود در نظر داشته باشند و آن را با راه سلامت تطبيق دهند و اگر متناسب با آن است، ادامه دهند و اگر نيست از آن دوري کنند، چراکه اگر راه سلامت و حسيني نباشد راهنمايي والدين، معلمان، مربيان کانون پرورش فکري و... تأثيري ندارد و ماهواره، موبايل و... انسان را به زمين خواهد زد.

امام جمعه شهرکرد گفت: حسينيان کساني هستند که در راه امام حسين (ع) بودند و تا قيامت در اين راه مي‌مانند.

قرائت قرآن، شعرخواني اعضاي برگزيده در مسابقات رضوي، مداحي و داستان خواني از جمله برنامه هايي بود که توسط اعضاي مراکز فرهنگي هنري کيان، شماره يک و سه شهرکرد در حضور نماينده ولي‌فقيه در اسان انجام شد.
 
انتهاي پيام1026ج /1020ج
 


کد مطلب: 31086

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31086/آمريکا-صهيونيسم-امروز-نماد-يزيد-يزيديان-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir