کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای طرح همیاران انرژی در حوزه مدیریت مصرف برق در استان

16 بهمن 1393 ساعت 11:51

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از اجرای طرح همیاران انرژی در حوزه مدیریت مصرف برق در بخش دانش آموزی در استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید روزبه هاشمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از اجرای طرح همیاران انرژی در حوزه مدیریت مصرف برق در بخش دانش آموزی در استان خبر داد.

هاشمی اظهار کرد: این طرح موافقتنامه ای است بین شرکت برق استان و سازمان آموزش و پرورش در جهت نهادینه کردن مدیریت مصرف برق از سنین پایین و در مدارس.

وی تصریح کرد: این طرح برنامه آموزشی کاملی است برای دانش آموزان چرا که وقتی افراد در سنین پایین آموزش ببیند بعد از بزرگسالی و پذیرفتن مسئولیت مدیریت مصرف را به خوبی رعایت می کنند.

هاشمی از افتتاح 8 پروژه در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: یکی از مهمترین این پروژه ها پست 63 کیلو ولت شهرکرد به ظرفیت 80 مگا وات آمپر است.

وی در خصوص اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق استان گفت: هدفگذاری ما این است که در خصوص اصلاح خطوطی که دارای معایب مزمن هستند متوسط زمان خاموشی در استان را کاهش دهیم.

هاشمی افزود: برنامه بلند مدت ما این است که سالانه خطوط بحرانی که دارای نقص شده اند را با توجه به اعتبارات تعمیرات در اولویت قرار دهیم تا خاموشی های ناخواسته کمتر شود.

وی گفت: کل مطالبات ما از شرکتها، مشترکین صنعتی، دولتی و عمومی 21 میلیارد تومان است که 12 میلیارد آن مربوط به ارگانهای دولتی است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20736

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20736/اجرای-طرح-همیاران-انرژی-حوزه-مدیریت-مصرف-برق-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir