کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزير اطلاعات اسبق کشور:

امنيت امروز جمهوري اسلامي را مدیون خون‌هاي شهدای بسیاری هستیم/آينده اروپا و آمريکا در اختيار اسلام است

2 دی 1396 ساعت 9:11

وزير اطلاعات اسبق کشور گفت: قدرت و اقتدار به همين راحتي به دست نيامده و ما بابت اين ثبات و اقتدار و امنيت کنوني هزينه‌هاي بسيار زيادي داده‌ايم شهداي مدافع حرم، ازجمله هزينه‌هايي بود که ما کرديم. پس امنيت کنوني جمهوري اسلامي رايگان به دست نيامده، هزينه و خون‌هاي زيادي درازاي آن پرداخت‌شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پيرغار، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمين حيدر مصلحي وزیر اطلاعات اسبق در همايش ياوران انقلاب شهرستان فارسان که به ميزباني مردم شهر باباحيدر در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد عنوان کرد: انقلاب اسلامي ايران براساس قرآن و عقبه تاريخي اين کتاب آسماني شکل‌ گرفته است.

وي تاريخ را آيينه تمام‌نماي زندگي بشري دانست و گفت: بيش از يک‌ سوم آيه‌هاي قرآن مربوط به تاريخ و آينده بشريت است و همين امر بيانگر اهميت تاريخ است و جالب‌ توجه است که غربي‌ها و کشورهاي پيشرفته به‌خوبي اهميت تاريخ را درک نموده و بر آن بسيار تکيه مي‌کنند اما متأسفانه در کشور ما علي‌رغم توصيه‌هاي فراوان ديني و احاديث به تاريخ آن‌چنان‌که بايدوشايد پرداخته نشده است.

وزیر اطلاعات اسبق تصريح کرد: اگر به تاريخ مراجعه نماييم به‌خوبي مي‌توان ديد که فتنه‌اي که در سال 88 اتفاق افتاد دقيقاً نسخه بازسازي‌ شده جنگ جمل بود، در آن جنگ يکي از کساني که در صدر اسلام از ياران پيامبر بود و توانسته بود سيف الاسلام زمان خود باشد باگذشت زمان روبروي امام خود ايستاد و درنهايت هلاک گرديد.

وي اظهار داشت: اگر به حوادث سال 88 نگاه کنيم به‌خوبي مي‌توانيم ببينيم عده‌اي که در ابتدا يار امام بوده و در مسير انقلاب بودند امروز با هدف براندازي همين انقلاب و نظام به ميدان آمدند.


آينده اروپا و آمريکا در اختيار اسلام است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين حيدر مصلحي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله) به جوانان اروپايي در دو سال قبل درباره اسلام گفت: سخنان رهبري باعث تحولي عجيب در بين انديشمندان و جوانان آمريکايي و اروپايي شد، اين سخنان باعث شد تا انديشمندان و جوانان اروپايي و آمريکايي از فضاي رسانه‌اي و تبليغاتي سنگيني که عليه اسلام به وجود آورده بودند خارج‌شده و مستقيماً براي شناخت اسلام به سراغ قرآن بروند.

مصلحي آينده اروپا و آمريکا را در اختيار اسلام دانست و عنوان کرد: همين امر باعث عصبانيت استکبار جهاني و تلاش براي تشکيل گروهک‌هاي تروريستي مانند داعش به‌منظور ضربه زدن به اسلام شد.

وزير اطلاعات اسبق اضافه کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران امروزه در دنيا به يک قدرت جهاني قوي تبديل و مطرح‌شده و آمريکائي‌ها و اروپائي‌ها و حتي اسرائيل غاصب نيز به اين امر اعتراف کرده‌اند و يقيناً رشادت‌هاي جوانان ايراني که غالباً در سنين بسيار پائين در دوران دفاع مقدس بودند و ايستادگي آنان در برابر استکبار جهاني مهم‌ترين عامل قدرت کنوني ماست.


نابودي داعش يکي از مهم‌ترين دلايل اثبات قدرت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران است

وي گفت: نابودي داعش به دست پرتوان مدافعان حرم و ايران اسلامي يکي از مهم‌ترين دلايل اثبات اين قدرت و اقتدار است. البته اين قدرت و اقتدار به همين راحتي به دست نيامده و ما بابت اين ثبات و اقتدار و امنيت کنوني هزينه‌هاي بسيار زيادي داده‌ايم شهداي مدافع حرم، ازجمله هزينه‌هايي بود که ما کرديم. پس امنيت کنوني جمهوري اسلامي رايگان به دست نيامده و هزينه و خون‌هاي زيادي درازاي آن پرداخت‌شده است.

وزیر اطلاعات اسبق در ادامه عنوان کرد: اسلام و انقلاب براي ما جواناني را به ارمغان آورده‌اند که از ديدن رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آنان نه‌تنها خود ما بلکه جهانيان انگشت‌به‌دهان مانده اند، به‌عنوان‌مثال زماني که ما افسران نيروي دريايي آمريکا را دستگير کرديم از ترس لباس خود را خراب کرده بودند اما در عوض هفت ثانيه فيلم مقاومت شهيد محسن حججي برابر داعش در دنيا پخش شد و اين صلابت و اقتدار شهيد حججي دنيا را به تعجب وا‌داشت و همين حوادث نمونه‌اي از قدرت بزرگ جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 37700

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37700/امنيت-امروز-جمهوري-اسلامي-مدیون-خون-هاي-شهدای-بسیاری-هستیم-آينده-اروپا-آمريکا-اختيار-اسلام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir