کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای چهارمحال و بختیاری:

افزایش14درصدی تناژ بار در چهارمحال و بختیاری/15هزار راننده در راهداری مشغول کارند

13 دی 1397 ساعت 9:17

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 261 هزار و 521 بارنامه در 9 ماه ابتدایی سال از جانب شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 9.38 درصد افزایش داشته است.


احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، با عنوان اینکه تناژ بار جابه جا شده در ۹ ماهه ی اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴.۹۷ درصد افزایش داشته است افزود: در ۹ ماهه ی سال گذشته رانندگان عزیز میزان ۲۹۲۳۰۷۲ تن بار از مبدا استان به سایر نقاط کشور جا به جا کردند که این میزان در ۹ ماهه ی اول امسال به ۳۳۶۰۷۸۵ تن افزایش یافته است که این افزایش ۱۴.۹۷ درصدی نشان از همت والای رانندگان عزیز و شرکت های حمل و نقل کالا دارد.

جمشیدی افزود: ۲۶۱۵۲۱ بارنامه در ۹ ماهه ی اول امسال از جانب شرکت های حمل و نقل کالا در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹.۳۸ درصد افزایش داشته است، در ۹ ماهه ی اول سال گذشته تعداد بارنامه ی صادره در استان ۲۳۹۱۰۰ بارنامه بوده است.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۵ شرکت و نزدیک به ۱۵۰۰۰ راننده در حوزه ی حمل و نقل کالا در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 41110

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41110/افزایش14درصدی-تناژ-بار-چهارمحال-بختیاری-15هزار-راننده-راهداری-مشغول-کارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir