کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص 100 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در اردل

29 ارديبهشت 1393 ساعت 9:44

فرماندار شهرستان اردل از اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذری در جلسه شورای اشتغال شهرستان که دیروز در محل فرمانداری شهرستان اردل برگزار شد گفت:برنامه دولت برای سال جاری تکمیل پروژه های است که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ابراز امیدواری کرد که با اعتبارات در نظر گرفته شده برای یک هزار نفر در بخش های کشاورزی،صنایع دستی وگردشگری و ...شغل ایجاد خواهد شد.
نوذری تصریح کرد: تنها برنامه دولت برای ایجاد اشتغال در شهرستان ارائه تسهیلات بانکی نیست بلکه دولت از ظرفیت بالای بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال نیز استفاده خواهد کرد .
وی افزود: شهرستان اردل ظرفیت و پتانسیل بسیاری خوبی در زمینه پرورش آبزیان ، گردشگری و صنایع دستی ، کشاورزی و باغداری،پرورش زنبور عسل دارد که سرمایه گذاری در هریک از این بخش ها سودآوری بسیار خوبی میتواند داشته باشد.
این مقام مسئول همچنین ار دستگاههایی که سال گذشته در جذب و ارائه تسهیلات اشتغالزایی عملکرد مناسبی داشته اند تقدیر و تشکر کرد و گفت بیکاری ریشه سایر ناهنجاری های اجتماعی است و در صورتی که مشکل بیکاری حل گردد به تبع آن سایر مسائل و معضلات اجتماعی نیزکاهش خواهند یافت به همین دلیل دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حل مشکل بیکاری جوانان دارد و یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف دولت حل معضل بیکاری است.
نوذری تاکید کرد دولت به دنبال ارائه آمار و ارقام صوری و تبلیغاتی نیست لذا اشتغال پایدار مد نظر دولت است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 14570

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14570/اختصاص-100-میلیارد-ریال-ایجاد-اشتغال-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir