کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از گذشت 9 سال؛

تنها سالن ورزشي، در منطقه ميانکوه نيمه‌کاره رها شده است

21 مرداد 1395 ساعت 11:40

ساخت تنها سالن ورزشي شهر سرخون در منطقه ميانکوه از توابع شهرستان اردل همچنان پس از 10 سال نيمه کاره مانده است و کسي پاسخگوي ورزشکاران اين منطقه نيست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، ورزش نه‌تنها براي نشاط و شادابي انسان لازم است بلکه يکي از مولفه‌هاي اساسي در سلامت روح و جسم محسوب مي‌شود و نياز است که تصميم‌سازان برنامه مناسبي را براي توسعه ورزش به عنوان يکي از شاخص‌هاي مهم تصميم‌سازي داشته باشند.

با بهره‌گيري از تمام نيروهاي انساني، امکانات موجود و برقراري تعامل با ديگر دستگاه‌ها مي‌توان در زمينه ترويج و توسعه ورزش گام‌هاي موثر برداشت که شهر سرخون از توابع شهرستان اردل به اين مهم نياز جدي دارد.

کاهش اعتبارات ورزشي در زمينه احداث و تکميل فضاهاي ورزشي در روستاهای شهرستان خصوصا منطقه ميانکوه و شهر سرخون باعث گلايه‌مندي و نارضايتي ورزش دوستان اين منطقه شده که از مسئولين خواستند براي تکميل اين پروژه اعتبار ويژه‌اي در نظر بگيرند و تنها پروژه اين شهر را پس از ۹ سال نيمه‌کاره بودن به اتمام برسانند.
نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه ميانکوه که علاقه و استعدادهاي فوق‌العاده‌اي در زمينه ورزش دارند چند سالي است در آرزوي افتتاح سالن ورزشي به حضور مسئولين دل‌خوش کرده‌اند و بعد از سپري شدن چند سال، خبري از افتتاح سالن ورزشي سرخون نيست.

جوانان ورزشکار شهر سرخون باتوجه به عدم داشتن زمين و سالن ورزشي دست از ورزش برنداشتند و براي انجام ورزش به شهر اردل که داراي سالن ورزشي هستند مي‌روند.
مردم شهر سرخون که فرزندان‌شان، خود مجبورند براي ورزش، شبانه مسافت‌هاي تا فاصله ۷۰ کيلومتر را طي کنند ابراز گلایه و شکايت کردند و خواستار تکميل اين پروژه شدند اميد است همان طوريکه مقام معظم رهبري فرمودند وظيفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور اين است که اشتياق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داريم مسئولين هرچه زودتر خواسته چندين ساله مردم و ورزشکاران منطقه ميانکوه را عملي کنند.

شهر سرخون مرکز بخش ميانکوه از توابع شهرستان اردل در ۱۳۰ کيلو متري جنوب مرکز استان چهارمحال بختياري (شهرکرد) و در يک کيلو متري جاده ارتباطي استان، به استان خوزستان قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 29880

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/29880/تنها-سالن-ورزشي-منطقه-ميانکوه-نيمه-کاره-رها-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir