کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام رئيس دانشگاه شهرکردبه مناسبت 16 آذر

16 آذر، روز دانشجو نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت و مظهر ايثار است

16 آذر 1395 ساعت 12:03

دکتر شايان شامحمدي گفت:نام گذاري روز 16 آذر به عنوان روز دانشجو که نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت، مظهر ايثار و استقلال و آزادي است یادآور حق طلبي مردمي است که با تاسي به سالار شهيدان در راه مبارزه با استکبار و دنياپرستان از نثار خون خويش دريغ ندارد.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، رئيس دانشگاه شهرکرد در پيامي به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو اين روز را به جامعه دانشگاهي و دانشجويان استان تبريک گفت که متن آن به شرح ذيل است:

۱۶ آذر روز استکبارستيزي و آزاديخواهي ملت ايران است که با خون شهيدان دانشجو، مهدي شريعت رضوي، احمد قندچي و مصطفي بزرگ نيا تقدس يافته است.

نام گذاري روز ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو که نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي، تجلي بصيرت، مظهر ايثار و استقلال و آزادي است براي هميشه يادآور حق طلبي مردمي است که با تاسي به سالار شهيدان در راه مبارزه با استکبار و دنياپرستان از نثار خون خويش دريغ ندارد.

دانشگاه شهرکرد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ۱۶آذر و تبريک اين روز به دانشجويان و دانشگاهيان، ياد آور مي شود جامعه دانشگاهي چشم و چراغ و نبض تپندۀ کشور بوده و همچنان با بصيرت، جهاد علمي و با استفاده از تمام پتانسيل ها در سنگر علم و فرهنگ حضوري فعال دارد و در راه پيشرفت کشور عزيزمان خواهد کوشيد.

انتهاي پیام/1026ج


کد مطلب: 32039

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32039/16-آذر-روز-دانشجو-نماد-روحيه-خروشان-جنبش-دانشجويي-تجلي-بصيرت-مظهر-ايثار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir