کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جهت‌گیری درست، اساس کار رسانه‌ها/اصحاب رسانه در دنیای امروز با عظیم‌ترین کار دنیا مواجه هستند

21 دی 1396 ساعت 17:21

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه بیش از همه باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد جهت‌گیری‌هاست چون جهت‌گیری درست و صحیح عامل روسفیدی در مقابل خدا و دستیابی به سعادت است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید رهبر و روز بسیج رسانه در دیدار با اصحاب رسانه در شهرکرد اظهار کرد: نظام ایران، نظام اسلامی است و با همین عنوان هم در دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه همه آن‌هایی که در دنیا نمی‌خواهند زیر بار این اسلام و وحی بروند در برابر ایران قد علم کرده‌اند افزود: این دشمنان در مقابل ندای انقلاب و پرچم ایران ایستاده‌اند.

نکونام با اشاره به اینکه در بدنه انقلاب روح سازش وجود ندارد ادامه داد: وقتی سازش نباشد مقابله مستکبران امری طبیعی و بدیهی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید بدانیم کار در چالش عظیم جهانی که دنیای مستکبرین و مادی‌گرایان حکومت‌طلب و دنیاطلب در برابر ما مطرح کردند سخت است بیان داشت: اصحاب رسانه در دنیای امروز با عظیم‌ترین و مهم‌ترین کار دنیا مواجهه هستند.

وی اضافه کرد: نباید به این توجه شود که مخاطب کم است یا زیاد بلکه اصحاب و فعالان رسانه باید بدانند وارد میدان جهاد و کار سخت شدند که باید با تلاش در این مسیر گام بردارند.

نکونام تاکید کرد: وقتی فرد سختی کار را درک کند آنگاه تحملش بالا می‌رود، از کوره در نمی‌رود، از میدان خارج نمی‌شود و شانه از مسئولیتش خالی نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری معیشت را بحث مهم و اساسی عنوان و خاطرنشان کرد: باید این موضوع جدی گرفته شود اما آنچه بیش از همه باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد جهت‌گیری‌هاست.

وی جهت‌گیری درست و صحیح را عامل روسفیدی در مقابل خدا و دستیابی به سعادت دانست و عنوان داشت: انبیا الهی جهت‌گیری خودشان و سوق جامعه به آن سمت برایشان بسیار مهم بوده و اگر در جامعه امروز هم جهت‌گیری‌ها نبوی و ولایی نباشد به درد نمی‌خورد.

نکونام افزود: منظور از جهت‌گیری ولایی، ولایت توحیدی است چون اگر بخواهیم رستگار شویم باید مروج یک ولایت بود و آن ولایت توحیدی است.

وی حزب‌گرایی و جناج‌گرایی که جامعه امروز با آن مواجه است را نادرست خواند و گفت: در این موارد انسان در تصمیم‌گیری‌ها به جای حرف متعهدانه، حرف حزب‌گرایانه می‌زند و این یعنی حرف ناحق.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 37999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37999/جهت-گیری-درست-اساس-کار-رسانه-ها-اصحاب-رسانه-دنیای-امروز-عظیم-ترین-دنیا-مواجه-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir