کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد

خدمت‌رسانی بسیج و سپاه چهارمحال و بختیاری به 120 خانوار زلزله‌زده در کرمانشاه

2 آذر 1396 ساعت 14:05

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از اعزام اکیپ‌هایی از سپاه استان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها درقالب قرارگاه بوده و مامور به خدمت‌رسانی به ۶ روستا با ۱۲۰ خانوار هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای اداری استان، به فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم در این استان اشاره و اظهار کرد: خدا را شاکریم که خون شهدا ثمر داد و جبهه مقاومت در مقابل داعش پیروز و فاتح میدان شد.

وی با اشاره به برگزاری ۶۸۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در سراسر استان افزود: غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نماز جمعه، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، اعزام گروه‌های بسیجی جامعه پزشکی، خدمت رسانی به مردم  نمونه‌هایی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از پیش‌بینی گشت‌های محله‌محور برای حفظ امینت در محلات خبر داد و یادآور شد: این گشت‌ها در پنجم آذرماه بصورت نمادین در محلات گشت‌زنی خواهند کرد.

سردار اکبری به تقسیم کار ارتش و سپاه در جریان کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: ارتش در شهرها و سپاه در روستاها عهده‌دار مسئولیت خدمات‎رسانی به مردم شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام اکیپ‌هایی از سپاه استان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها درقالب قرارگاه بوده و مامور به خدمت‌رسانی به ۶ روستا  با ۱۲۰ خانوار هستند.

وی به رشادت‌های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره و افزود:   این دلیرمردان اکنون نیز وظیفه مرزبانی از کشور را به عهده دارند بنابراین باید از همه توان برای کمک به آن‌ها شتافت.

سردار اکبری به اعزام  ۲۰ خودرو سبک و سنگین مهندسی به منطقه و حضور  ۱۰۰ نفر از نیروی‌های بسیج و سپاه استان در مناطق زلزله زده اشاره و بیان داشت: اسکان اولیه انجام شده و اسکان دائمی نیز در اولین فرصت صورت می‌گیرد.

وی در انتها گفت: در نظر داریم تا علاوه بر تسهیلاتی که دولت برای ساخت خانه‌های زلزله‌زده قول داده است از کمک‌های مردمی نیز برای ساخت و تکمیل منازل استفاده کنیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37269

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37269/خدمت-رسانی-بسیج-سپاه-چهارمحال-بختیاری-120-خانوار-زلزله-زده-کرمانشاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir