کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

استاني شدن انتخابات خواست ملت يا مافياي قدرت؟!

30 دی 1397 ساعت 10:12

بعد از ۴۰ سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي که با افتخار مي گذرد بعضي هنوز در خواب خرگوشي به سر مي‌برند و سعي در پياده کردن ليبراليسم خطرناک در اين کشور هستند...


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سيد محمد حسيني کارشناس مسائل سياسي در شهرستان لردگان اظهار داشت: با موضوع استاني شدن انتخابات مجلس و بررسي و تاييد کليات آن در مجلس شوراي اسلامي توسط نمايندگان سوالات و شائبه هاي بي شماري ذهن مردم را به خود مشغول ساخت که در حال حاضر و با شرايط فعلي اقتصادي و منطقه اي که يک جنگ تمام عيار اقتصادي و تحريمي که بعضاً بدتر از جنگ هشت ساله تحميلي بوده بر ما و بر کشور عزيزمان وضع شد.

وي افزود: طرح چنين مواردي در مجلس چه توجيهي و با چه ملاک عقلي وضع و تصويب مي شود؟

حسيني بيان داشت: کمي به وضعيت فعلي که بنگريم همين مجلسيان در ۲۰ دقيقه برجام نافرجام را به تصويب مي رسانند و اين گونه خسارت هاي جبران ناپذيري را بر مردم و براي ايران عزيز تحميل مي‌کنند که از دل همين برجام زحمات چندين ساله دانشمندان بي ادعاي هسته اي مان بر باد مي‌رود.

وي افزود: مگر اف اي تي اف و سي اف تي از دل همين برجام بيرون نزد، که نمايندگان مجلس با خواري تمام مجددا راي به اجرا و الحاق جمهوري اسلامي ايران به آنها مي دهند. امروز مردم بيش از هر زمان ديگر از نمايندگان مجلس خود توقع رفع مشکلات اقتصادي و معيشتي را دارند نه چيزهاي ديگر را .

اين کارشناس سياسي تصريح کرد: با کمي تامل به طرح و تصويب استاني شدن انتخابات مجلس توسط نمايندگان پي به مسائلي مي بريم که به نوعي دموکراسي حقيقي را قطعاً به خطر خواهد انداخت و مافياي قدرت و ثروت عنان کار را از صاحبان حقيقي انقلاب که همانا طبقه محروم و مستضعف جامعه خواهد بود به دست خواهند گرفت .

وي گفت: امروز در جامعه اسلامي ما تنوع اقوام و طوايف و بعضاً مذاهب و اديان مختلف بروز و ظهور دارد با تفرقه هاي نادرست و ناجوانمردانه اي که از ديرباز توسط استعمار و ايادي فريب‌خورده داخلي مطرح بوده، همدلي و همبستگي و تحکيم مودت و اخوت در بين اقوام و مذاهب  چالشي بس بزرگ است حال فرض را بر  وجود اين چنين اقوام و طوايف و اديان  در يک بخش، شهرستان، منطقه و استان بدانيم چگونه مي‌خواهيم تعصبات و چالش‌ها را يک شبه حل و فصل و دموکراسي حقيقي و واقعي را نهادينه و پياده نماييم.

حسيني افزود: آيا فکر مشارکت حداکثري که هميشه مد نظر مسئولان بلند پايه کشور عزيزمان بوده را کرده ايم؟  آيا فکر وال استريت ها و صاحبان ثروت و قدرت را کرده ايم؟
بي‌گمان پاسخ به سوالات مشابه اين چنيني در اين مرقومه نمي گنجد ولي با تجاربي که از وضعيت دموکراسي هاي غير اسلامي و غربي در سراسر عالم به دست آورده ايم به اين نتيجه مي‌رسيم که بعضي بعد از حدود ۴۰ سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي که با افتخار مي گذرد هنوز در خواب خرگوشي به سر مي‌برند و سعي در پياده کردن ليبراليسم خطرناک در اين کشور هستند.

سيد محمد حسيني بيان داشت: مراکز قدرت و کانون‌هاي ثروت به خوبي درک کرده اند که راه ماندن  بر اريکه و تخت چپاول و قدرت تغيير ذائقه هاي مردم محروم و مستضعف است از اينرو سعي دارند با خريد اقشار و توده هاي مستضعف کمي بيشتر به زعم و خيال باطل خودشان خدمت کنند ولي يک نکته را شايد فراموش کرده‌اند که اين ملت ثابت کرده فروشي و خريدني نيست.

 وي در پايان روي سخن خود را به مسئولين تصميم گير در عرصه‌هاي نظارت بر دستگاه پرچالش مقننه معطوف داشت و گفت:  عاجزانه، خاضعانه و خاشعانه از آنها تقاضامنديم اجازه ندهيد ايران عزيز امام کبيرمان، امام خميني بزرگ رحمت الله عليه دست آويز مصدق ها و بازرگانان امروز شود، نگذاريد کاشاني ها دوباره خانه نشين و هتک حرمت شوند، نگذاريد اين وحدت و همدلي حقيقي دچار آسيب گردد، نگذاريد مدرس ها تبعيد شوند و طرح‌ها تصويب گردد.

 ما همه در پيشگاه خداوند باري تعالي روزي حاضر خواهيم شد و پاسخگوي اعمالمان خواهيم بود پس چه بهتر امروز را دريابيم که فردا شايد دير خواهد بود.

انتهاي پيام/1020ج/630ل
 


کد مطلب: 41219

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41219/استاني-شدن-انتخابات-خواست-ملت-مافياي-قدرت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir