کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

راه‌اندازی و بهره‌برداری از نخستین دستگاه نمونه‌بردار غلات

7 آذر 1396 ساعت 17:05

همزمان با چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری نخستین دستگاه نمونه‌بردار غلات تولید شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ظهر امروز همزمان با چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری نخستین دستگاه نمونه بردار غلات تولید شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان به بهره برداری رسید.

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این رابطه اظهار داشت: این محصول توسط مهندسین جوان استان و با حمایت های پارک علم و فناوری ازجمله پرداخت تسهیلات بدون بهره و ایجاد امکانات سخت افزاری در مجتمع کارگاهی پارک علم و فناوری ساخته شد.


وی افزود این شرکت در کمتر از یک سال توانست ایده خود را تجاری سازی نموده و مجوزهای قانونی و استانداردهای لازم را کسب کند.

پیرعلی خاطرنشان کرد: دستگاه نمونه بردار غلات بصورت کاملا اتوماتیک کار نمونه برداری را انجام می دهد ونمونه را از وسیله نقلیه که بصورت تصادفی انتخاب می گردد و بدون دخالت دست و بدون کم و کاستی به محل تعیین شده انتقال می دهد.


رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این سیستم دارای قدرت و کیفیت بسیار بالا نسبت به نمونه برداری دستی می باشد و زمان نمونه برداری برای هر نمونه یک دقیقه می باشد که در نمونه برداری دستی این زمان بیست برابر است.


پیرعلی اظهار امیدواری کرد با نصب و راه اندازی این دستگاه دیگر شاهد صفوف طولانی کامیون های گندم در سلیوها نخواهیم بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37359

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37359/راه-اندازی-بهره-برداری-نخستین-دستگاه-نمونه-بردار-غلات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir