کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولتمردان آمریکا بدانند:

ملت ایران جنایات آمریکا بوِیژه سقوط مرگ‌بار ایرباس را هیچگاه فراموش نمی‎کنند

11 تير 1393 ساعت 10:31

با مروری بر تاریخ و حوادثی از جمله کودتای 28 مرداد می‎توان دخالت آشکار آمریکا در امور کشور و غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به وضوح مشاهده کرد.


یزدان جلالی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به جنايت بي‌رحمانه آمريكا در هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري ايرباس ايران در ۱۲ تير سال ۶۷ اظهار کرد: زمانی که آمریکا نتوانست در جنگ تحمیلی به اهداف شوم خود برسد و صدام را در آستانه شکست می‎دید، با هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس کشور در فراز آب‌های خلیج فارس دشمنی  و کینه خود را آشکار کرد.

وی افزود: مسافران اين هواپيما در واقع در آتش كينه و غضب آمريكا سوختند.

جلالی تصریح کرد: آمريكا از پيروزي انقلاب اسلامی، پايان يافتن سيطره خود در منطقه و پيروزي هاي رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل به خشم آمده بود و براي جبران مافات و نشان دادن خوي وحشيانه خود جنايتي را رقم زد تا در تاريخ به عنوان سند جنایت این کشور ثبت شود.

اعتبار آمریکا در جنایت هواپیمای ایرباس سقوط کرد

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اعتبار آمریکا در جنایت هواپیمای ایرباس سقوط کرد، گفت: اين اتفاق علاوه بر اينكه بار ديگر دست آمريكا را براي همه رو كرد، به ملت ايران قدرتي دوباره بخشيد و آن‌ها را سربلند و دشمنانشان را رسوا كرد.

جلالی با بیان اینکه ملت ایران جنایات آمریکا را هیچگاه فراموش نمی‎کنند، اظهار کرد: با مروری بر تاریخ و حوادثی از جمله کودتای 28 مرداد می‎توان دخالت آشکار آمریکا در امور کشور و غیرقابل اعتماد بودن این کشور را به وضوح مشاهده کرد.

وی با اشاره به مذاکرات 1+5، بر ضرورت هوشمندی دولتمردان در برخورد با کشورهای غربی و به ویژه آمریکا تاکید کرد و افزود: مذاکره بر سر منافع ملی امر مهم و حساسی است که دولتمردان باید نسبت به آن دقت و هوشمندی لازم را داشته باشند.

اختلافات ایران و آمریکا اختلافات ماهیتی است

جلالی با بیان اینکه اختلافات ایران و آمریکا اختلافات ماهیتی است، خاطرنشان کرد: آمریکا اساسا با نظام ما مشکل دارد و این موضوعی است که دولتمردان باید به آن توجه لازم را داشته و از زوایا و ابعاد مختلف نسبت به مسائل اشراف داشته باشند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 15759

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/15759/ملت-ایران-جنایات-آمریکا-بو-یژه-سقوط-مرگ-بار-ایرباس-هیچگاه-فراموش-نمی-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir