کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل خبر داد

اهداء 2000 جلد کتاب در اردل

14 آذر 1396 ساعت 11:55

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 2 هزار جلد کتاب به ارزش 400 ميليون ريال به نهادهاي دولتي و مردمي در اين شهرستان اهدا شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبرگفت: از ابتداي سال جاري تاکنون ۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۴۰۰ ميليون ريال در چهار حوزه ديني، عمومي و کودک و نوجوان به کتابخانه هاي کانون هاي مساجد، روحانيون مساجد، کتابخانه هاي مدارس، کتابخانه عمومي شهر اردل، شهر دشتک، روستاي آليکوه و شهر کاج و شاعران و هنرمندان اهداء شد.

همتي با بيان اينکه سال گذشته ۱۵۰۰ جلد کتاب به نهاد هاي دولتي و مردمي اهدا شده است، افزود: مطالعه کتاب بسيار مهم است و در افزايش سطح آگاهي و دانش جامعه تاثيرات بسيار زيادي مي گذارد،کتاب بهترين وسيله انتقال ميراث ادبي از نسلي به نسل ديگر است و به انسان ها کمک مي کند تا ميراث فرهنگي و ارزش هاي ديني و تاريخي خود را بيشتر بشناسند.

وي تصريح کرد: خانواده اولين بنيان تاثيرگذار در جامعه است و پدر و مادر نقش مهمي در شکل گيري و نهادينه کردن عادت حسنه کتابخواني دارند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در پايان خاطرنشان کرد: عادت کردن به کتابخواني لازم و کافي نبوده و مي بايست نسبت به تحکيم و تداوم آن عادت کوشيد تاهدف و مقصود مطالعه را به توان در جامعه تحقق بخشيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37449

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37449/اهداء-2000-جلد-کتاب-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir