کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرستار نمونه شهرستان اردل:

شغل پرستاري لذت بخش‌ترين شغل سخت دنياست/پرداخت کارانه ها مهمترین مطالبه پرستاران از دولت است

3 بهمن 1396 ساعت 13:45

پرستار نمونه شهرستان اردل گفت: يکسالي است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داريم از دولت محترم که تا پايان سال جاري براي پرداخت معوقات اقدام نمايد.


به گزارش جهانبین نیوز، خانم رويا صابري پرستار نمونه شهرستان اردل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ۱۳ سال است که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل مشغول به كار هستم و در تمام اين سال ها با تمام علاقه به ارائه خدمات مشغول بوده ام و نسبت به شغلم، هميشه احساس خيلي خوبي داشتم.

صابري با بيان اينکه شغل پرستاري لذت بخش ترين شغل سخت دنياست افزود: اگرچه پرستاران سخت ترين شغل را دارند ولي بيشترين اجر و مزد را هم نزد خداوند دارند چراکه رفع گرفتاري از بيماران در مکتب ما اجر و مزد فراوان دارد.

وي در ادامه زبان به گلايه از دولت گشود و افزود: يکسالي است که معوقات کارانه پرستاران پرداخت نشد انتظار داريم از دولت محترم که تا پايان سال جاري براي پرداخت معوقات اقدام نمايد.

اين پرستار نمونه در پايان اظهار کرد: به روز‌ رساندن پرداخت کارانه‌ها از دغدغه‌هاي پرستاران است انشالله وعده هايي که دولت در اين خصوص دادن به تحقق برسد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38169

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38169/شغل-پرستاري-لذت-بخش-ترين-سخت-دنياست-پرداخت-کارانه-مهمترین-مطالبه-پرستاران-دولت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir