کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

فرهنگ‌سازي عمومي، گامي براي رسيدن به مصرف داخلي

19 فروردين 1397 ساعت 9:10

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: اولين حرکتي که ما را به مصرف کالاي داخلي مي رساند، فرهنگسازي عمومي است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ بهروز اميدي مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: اولين حرکتي که ما را به مصرف کالاي داخلي مي رساند، فرهنگسازي عمومي است، به منظور فرهنگسازي براي حمايت و خريد کالاي داخلي، مسئولان بايد عملا در اين زمينه پيشقدم شوند و از حرکت‌هاي شعاري و غيرواقعي در اين خصوص فاصله بگيريم.

اميدي افزود: نامگذاري سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمايت از کالاي ايراني از سوي مقام معظم رهبري به منظور تقويت توليد داخلي و تشويق مصرف کننده به خريد کالاي ايراني است.

وي بيان کرد: يکي از پيش نيازهاي اين مسير براي رسيدن به نتيجه مطلوب، زمينه سازي ذهني و فرهنگي براي اقشار مختلف جامعه و تبليغات در خصوص حرکت هاي جهادي و تغيير الگوهاي مصرفي کنوني جامعه است.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختياري در ادامه افزود: در آموزش و پرورش ايران بايد برنامه‌ريزي شود تا با افزايش دانش فراگيران، اطلاع او از هويت فرهنگي و منافع ملي افزايش يابد، آگاهي هاي لازم بايد به مصرف‌کننده ارائه شود، او بايد بداند مصرف کالاي خارجي سليقه‌اي شخصي نيست، بلکه به معناي بيکار شدن جوان ايراني و پديد آمدن مشکلات همراه آن است، ضرورت حمايت ملت ايران از چرخه هاي توليدي و کالاي ايراني راه حل اساسي برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 39032

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39032/فرهنگ-سازي-عمومي-گامي-براي-رسيدن-مصرف-داخلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir