کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین برنامه زنده از کربلا برای کودکان و نوجوانان

4 آبان 1396 ساعت 10:51

برنامه ترکیبی «اقیانوس آرام» به عنوان اولین برنامه زنده مختص نوجوانان که در کربلا تولید می شود از یازدهم آبان ماه هر شب از شبکه دو سیما به نمایش در می آید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی برنامه «اقیانوس آرام»، «اقیانوس آرام» هر شب با دو میهمان بر روی آنتن می رود که بخش اول آن با حضور یک میهمان شاخص در حوزه های ورزشی، فرهنگی و هنری اجرا می شود و در بخش دوم این برنامه ترکیبی یک نوجوان موفق، میهمان برنامه می شود و در خصوص نگاه نسل نوجوان به مسائل دینی و به طور خاص واقعه عاشورا با مجری برنامه به گفتگو می پردازد.

از دیگر بخش های این برنامه ۴۵ دقیقه ای، پخش آیتم هایی جذاب با موضوع پیاده روی اربعین، همچنین شناخت بخش های مختلف و تاریخی شهر کربلا است که به طور همزمان توسط تیم سازنده برنامه در کربلا تصویر برداری و آماده پخش می گردد.

این برنامه که در استودیوی «عصر» بر فراز ساختمان مشرف به گنبد طلایی حرم اباعبدالله پخش می شود، فضای بی بدیلی را در ایام منتهی به اربعین حسینی برای مخاطبان خود به تصویر می کشد.

علاقه مندان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی برنامه به آدرس @oghyanousearam و همچنین صفحه «اقیانوس آرام» در اینستاگرام به آدرس oghyanousearam با برنامه ارتباط برقرار کنند و ضمن بیان نقطه نظرات خود، از تولیدات ویژه این برنامه در فضای مجازی استفاده نمایند.

برنامه «اقیانوس آرام» به تهیه کنندگی مرکز «اوج کودک و نوجوان» از یازدهم آبان ماه به مدت هشت شب از ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دوم سیما به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36792

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36792/اولین-برنامه-زنده-کربلا-کودکان-نوجوانان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir