کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختیاری:

خدمت به خانواده شهدا بايد خالصانه و درشأن آن‌ها باشد

22 خرداد 1397 ساعت 11:12

مديرکل بنياد استان در ديدار با فرماندار شهرستان لردگان عنوان کرد: خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس، موجب تقرب به خداوند متعال است و اين خدمات بايد خالصانه و به شيوه صحيح و در شأن اين عزيزان صورت گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختیاری روز گذشته با فرماندار شهرستان لردگان در راستاي تعامل و همکاري در مورد پيشبرد اهداف و خدمت‌رساني به جامعه ايثارگري اين شهرستان ديدار کرد.

فريبرز نجفي مديرکل بنياد استان ضمن تأکيد بر خدمت‌رساني همه دستگاه‌هاي دولتي نسبت به ايثارگران، گفت: خدمت به جامعه معظم شاهد و ايثارگر قدرشناسي از ايثارگري اين عزيزان است و ثواب و اجر اين توفيق چنان ارزشمند است که کار در نهادهاي انقلاب اسلامي مانند بنياد شهيد درواقع رسالت است.

وی با اشاره به روند فعاليت‌ها و برنامه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران، تعامل بين اين نهاد مقدس و ساير دستگاه‌هاي دولتي را مورد تأکيد قرارداد و در اين راستا گفت: اين تعامل موجب تسريع در خدمت‌رساني به جامعه هدف خواهد بود.

نجفي با بيان اينکه رسيدگي به خاندان شهدا و ايثارگران از افضل قربات است، تأکيد کرد: اين خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کساني که درراه خدا جهاد نمودند و به شهادت رسيدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است و اين خدمات بايد خالصانه و به شيوه صحيح و در شأن اين عزيزان صورت گيرد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 39492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39492/خدمت-خانواده-شهدا-بايد-خالصانه-درشأن-آن-ها-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir