کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودکان و نوجوانان با محوریت امام رضا (ع) پژوهش می‌کنند

فراخوان پژوهش در جشنواره رضوی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد

18 فروردين 1397 ساعت 9:55

فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع)، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان، منتشر شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فراخوان بخش پژوهش اعضا شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع)، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارگروه کودک و نوجوان، منتشر شد.

بر این اساس، در مسابقه پژوهش اعضا، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال می‌توانند شرکت کنند.

این جشنواره با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا (ع) (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و... انتشار یافته است.

بر اساس شرایط عمومی اعلام‌شده در این فراخوان، شرکت‌کنندگان در مسابقه، آثار خود را به صورت فردی یا گروهی (حداکثر سه نفر) تهیه و ارائه کنند.

بر این اساس علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره واقع در شهرکرد، میدان ابوریحان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39023

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39023/فراخوان-پژوهش-جشنواره-رضوی-سوی-کانون-پرورش-فکری-کودکان-نوجوانان-منتشر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir