کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تيرگي دل و دلمردگي، داعشي ها را جنايتکار کرد

20 آبان 1396 ساعت 13:54

استاد حوزه گفت: بعضي از جناياتي که امروز در دنيا صورت مي گيرد غيرقابل درک است چرا که اگر انسان دل مرده شد و حالت درندگي به خود گرفت اين گونه نيست که به کشتن چند نفر اکتفا کند بلکه تا جان در بدن داشته باشد فاجعه آفريني مي کنيد که نمونه بارز آن را امروز در گروهاي تروريستي داعش مشاهده مي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين علي اکبر صمدي يزدي اولين روز مراسم عزاداري دهه آخر صفر با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، انسان را در همه شرايط نيازمند به موعظه دانست و تاکيدکرد: اگر مدتي براي انسان بگذر و او موعظه و نصيحتي نشود دچار تيرگي دل مي شود و اگر اين حالت تداوم پيدا کند، دل مرده مي‌شود و اگر انسان دل مرده شد از هر حيوان درنده‌اي خطرناک‌تر مي شود

وي گفت: اگر امروز در جهان مشاهده مي‌کنيد که بعضي افراد و گروه ها جنايات و فجايع غيرقابل درک و تصور مرتکب مي‌شوند، نتيجه دل‌مردگي است.

حجت الاسلام صمدي يزدي خاطرنشان کرد: بعضي از جناياتي که امروز در دنيا صورت مي گيرد غيرقابل درک است چرا که اگر انسان دل مرده شد و حالت درندگي به خود گرفت اين گونه نيست که به کشتن چند نفر اکتفا کند بلکه تا جان در بدن داشته باشد فاجعه آفريني مي کنيد که نمونه بارز آن را امروز در گروهاي تروريستي داعش مشاهده مي کنيم.

وي تصريح کرد: امروز داعشي ها و تکفيري ها در فلسطين، يمن و ميانمار از هيچ جنايتي عليه مسلمانان دريغ نمي کنند که عامل اصلي اين فاجعه آفريني ها تيرگي دل و دل‌مردگي است بنابراين بشريت نبايد خودش را از پند و اندز جدا کند.

حجت الاسلام صمدي يزدي با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم(ص) تلاوت قرآن را يکي از بهترين راه ها براي زدودن زنگار و تيرگي از دل بيان کرد و گفت: قران بهترين کتاب موعظه و اندرز براي انسان ها است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 37043

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37043/تيرگي-دل-دلمردگي-داعشي-جنايتکار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir