کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار:

کليه مسيرهاي ارتباطي در شهرستان کیار باز است

18 دی 1396 ساعت 13:24

رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل کيار گفت: در حال حاضر ترافيک روان در جاده هاي شهرستان کيار در جريان است و کليه مسيرهاي ارتباطي در اين شهرستان باز است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  کيار بيدار مهندس مهدي مولايي رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار گفت: طي ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۲۳ دستگاه راهداري جهت برف روبي و شن و نمک پاشي در سطح جاده هاي اصلي و فرعي شهرستان کيار به کارگيري شد و طي اين مدت  ۱۲۰تن شن و نمک در سطح جاده هاي شهرستان کيار پاشيده شد.

وي افزود: با آغاز بارش هاي زمستاني طي دو روز گذشته نيروهاي اداره راهداري و حمل و نقل شهرستان کيار در عمليات امداد و نجات جهت به بازمندگان در جاده هاي اين شهرستان نيز حضور يافتند و به خودروهاي بازمانده از حرکت در اثر انحراف از جاده امدادرساني شدند.

مولايي افزود: در عمليات نجات جاده اي روزهاي گذشته سرنشينان پنج خودرو متوقف شده در حاشيه جاده در مسيرهاي گردنه گهرو، گردنه گلوگرد و تالاب سولگان تا رفع مشکل خودرو هايشان اسکان داده شدند.

رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار در پايان گفت: در حال حاضر ترافيک روان در جاده هاي شهرستان کيار در جريان است و کليه مسيرهاي ارتباطي در اين شهرستان باز است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 37953

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37953/کليه-مسيرهاي-ارتباطي-شهرستان-کیار-باز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir