کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

در فتنه ارزش‌ها کنار زده می‌شود/مردم، کاندیداها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی سه رکن اساسی انتخابات هستند

26 بهمن 1394 ساعت 9:30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم، کاندیداها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی سه رکن اساسی انتخابات هستند که باید به آن توجه شود و مسئولان هم می‌توانند در برگزاری انتخاباتی پرشور ایفای نقش کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری وزارت کشور را مرجع قانونی، مسئول و مامور اجرا و نظارت بر صحت انتخابات دانست و اظهار کرد: این وزارتخانه مبنای کار خود را بر قانون نهاده است.

مرادی از آمادگی کامل همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خبر داد و بیان داشت:  ما با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کرده‌ایم و امیدواریم این هدف والا محقق شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه با اقشار مختلف جامعه چون دانشجویان، کشاورزان و... تاکید کرد: بسترهایی برای برگزاری سلامت انتخابات نیاز بود که بطور کامل به آن‌ها پرداخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری توجه به جلسات شورای تامین و جلسات دیگری برای صحت و امنیت انتخابات را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه شود که هم‌دلی و توجه به مفاد قانون در جامعه ضروری است.

مرادی افزود: مردم، کاندیداها و طرفداران نامزدهای انتخاباتی سه رکن اساسی انتخابات هستند که باید به آن توجه شود و مسئولان هم می‌توانند در برگزاری انتخاباتی پرشور ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه امروز وحدت، هم‌دلی و هم‌زبانی موضوعاتی هستند که باید به آن توجه شود اضافه کرد: ابعاد تراکت‌ها باید مطابق با قانون باشد و  این موضوع به همه فرمانداران، بخشداران و شورای تامین ابلاغ شده است.

این مسئول تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که در فتنه‌ها ارزش‌ها کنار زده می‌شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز در انتخابات صورت گرفته است و از آن جمله می‌توان به تامین ژنراتور برای مواقعی که برق قطع می‌شود اشاره کرد.

وی ادامه داد: در هیچ شعبه‌ای در زمان مقرر کاهش تعرفه نخواهیم داشت و برای برگزرای انتخابات در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری سه چرخ‌بال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27413

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27413/فتنه-ارزش-ها-کنار-زده-می-شود-مردم-کاندیداها-طرفداران-نامزدهای-انتخاباتی-سه-رکن-اساسی-انتخابات-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir