کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)، چهارمحال و بختیاری:

رسالت ما پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی است

30 خرداد 1397 ساعت 13:47

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)، چهارمحال و بختیاری اسلامی شدن دانشگاه های به معنای واقعی کلمه و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در مراکز علمی را ضروری دانست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ همایش بزرگداشت روز قشر بسیج اساتید همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران در سالن اجتماعات شهدای هسته ای دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این همایش، اظهار کرد: وظایف سپاه و بسیج در هم تنیده است و رسالتی که به دوش ما و شما گذاشته شده رسالت پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی است.

وی افزود: باید از دستآوردهای انقلاب حفاظت کنیم و این حفاظت محدود به زمان و مکان مشخص نمی شود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چه در مباحث امنیت داخلی و برون مرزی و چه در ماموریت های سازندگی، عمرانی و صنعتی، کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در پایان سخنان خود، شناسایی نیازها و معضلات و ترویج فضای علم افزایی را ازجمله وظایف ذاتی سازمان بسیج اساتید دانست و اسلامی شدن دانشگاه های به معنای واقعی کلمه و ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در مراکز علمی را ضروری دانست.

احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش، گفت: ما باید نسبت به زمانی که در آن زندگی می کنیم بصیرت داشته باشیم و به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم، انقلابی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از زیر شاخه های جنگ نرم ایجاد شبهات مختلف از سوی بدخواهان نظام اسلامی است که متاسفانه تلفات زیادی را از ما گرفته و از جمله اهداف برگزاری این همایش پاسخ گویی به این شبهات و انتقال پاسخ ها به جوانان است.

بسیج در تشریح شبهه، اظهار کرد: شبهه از ابتدا بوده و امروز هم در قالب های مختلف ارائه می گردد و قاعدتاً اگر مسلح به علم و هوشیاری نباشیم، آسیب های زیادی را متحمل خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39573

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39573/رسالت-پاسداری-انقلاب-ارزش-های-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir