کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمايي ازکتاب «انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» درکتابخانه عمومي ملاصدرا فرخشهر

30 شهريور 1395 ساعت 12:50

از کتاب « انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» تاليف عصمت طاهرزاده قهفرخي ، در روز شعر و ادب فارسي درکتابخانه عمومي ملاصدرا رونمايي شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، فرزانه جعفري، مسئول کتابخانه عمومي ملاصدرا با اعلام اين خبر گفت: طي مراسمي با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر فرخشهر؛ دکتراصغر رضاپوريان، عضو هيات علمي دانشگاه آزاداسلامي واحد شهرکرد؛ کارشناسان اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان وجمعي از بزرگان، شعرا و علاقه مندان فرهنگ و ادب در روز بزرگداشت استاد محمدحسين شهريار از کتاب «انسان درآرزوي بازگشت به نيستان حقيقت» تاليف عصمت طاهرزاده، استاد زبان و ادبيات فارسي و مسئول کانون ادبي نيستان اين کتابخانه، رونمايي شد.

جعفري گفت: در ابتداي اين مراسم ياد و خاطره استاد شهريار با پخش اشعاري از ايشان با صداي دلنشين خود استاد گرامي داشته شد و سپس دکتر رضاپوريان، عضو هيات علمي دانشگاه آزاد شهرکرد با بيان مطالبي راجع به زندگاني مولانا به مباحث موجود درکتاب اشاره و نقاط قوت و ضعف آن را براي حاضران ذکر کرد.

در ادامه مولف کتاب درخصوص هدف خود از تاليف اين کتاب نکاتي را بيان کرد، طاهرزاده گفت: اين کتاب در دو فصل و دوازده بخش تدوين شده است که فصل نخست به مفهوم مرگ ارادي نظر دارد و در فصل دوم با مفهوم مرگ جسماني از نگاه مولانا آشنا مي شويم.

گفتني است برنامه شعرخواني شعراي شهر فرخشهر و جشن امضاي حاضران به عنوان يادبود براي مولف از برنامه هاي پاياني اين مراسم بود .

انتهاي پيام1026ج /1020ج


کد مطلب: 30653

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30653/رونمايي-ازکتاب-انسان-درآرزوي-بازگشت-نيستان-حقيقت-درکتابخانه-عمومي-ملاصدرا-فرخشهر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir